לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע נוסף על נל"פ התקשרו 0747691073.

 

בעבר, מדיטציה הייתה מילה שרובינו ציירנו אותה כשייכת לעולם היפי, לפסטיבלים של טבע ורוחניות ולנזירים בודהיסטים. בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות יותר ויותר טכניקות שהגיעו מן הרפואה האלטרנטיבית ונכנסות למדע המערבי. במיוחד כל התחום הפסיכולוגי והפסיכותרפי משתמש בשיטות השונות, אך אנחנו יכולים לראות גם טכניקות כמו מדיטציה ודמיון מודרך לטיפול בבעיות פיסיולוגיות כגון אלרגיות וכאבי ראש כרוניים. מדיטציה שבאמת תהיה יעילה צריכה להיעשות לאורך זמן בדיוק כמו אימון גופני, תוך שימוש במיומנויות ספציפיות ורצף שיטתי.

קורס NLP

לימודי מדיטציה מקצועיים

מדיטציה לא פשוט נעשית תוך עצימת עיניים וניקוי המחשבות. היא גם לא נעשית רק עבור מי שרוצה לעבור הארה רוחנית ולהשיל מעליו את סורגי המציאות שמצמצמים עבורו את תודעתו. אנשים רבים משתמשים היום במדיטציה דווקא כדי להצליח ולעמוד ביעדים שהציבו לעצמם ובמכשולים בהם נתקלו בחייהם. אנחנו יכולים למצוא היום בעלי עסקים וספורטאים מהמצליחים ביותר בעולם שמבצעים מדיטציות על בסיס יומי ומשפרים את הביצועים שלהם בקריירה. ישנם סוגים רבים של מדיטציות כמו ויפסאנה, מיינדפולנס, CBT, ספירת נשימות, ריברת'ינג ועוד. על מנת שלימוד מדיטציה יהיה יעיל, המתאמן יצטרך ללמוד לעומק את השיטה ואת ההתפתחות שלה משלב לשלב ולתרגל אותן על בסיס יומי ושבועי כחלק מעוגן בלו"ז שלו.

מכללת "NLP Pro" טיפול NLP

אחד המוסדות הגדולים בארץ המשתמש בשיטות טיפול מערביות כמו גם לימודי מדיטציה המגיעים מן הרפואה הסינית ותרבויות המזרח הרחוק הוא מכללת "NLP Pro" הממוקמת בתל אביב. אצלנו במכללה מועברים קורסים שונים המכשירים את דור מטפלי ה- NLP הבא בישראל ובעולם, ונוסף עליהם, גם אנשים שמטרתם היא פשוט לחולל שינויים בחייהם שלהם. מטיפולים משפחתיים וזוגיים ושכלול התקשורת במערכות היחסים, ועד לקורסים המיועדים לבעלי עסקים שרוצים לפתח את הקריירה שלהם.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.