לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע נוסף התקשרו 0747691073.

 

אנשים רבים שואלים מהו טיפול משפחתי? מתי עושים אותו? האם הילדים שלי לא מבוגרים מדי כדי שנלך לטיפול משפחתי? או אולי ההיפך, אולי עוד מוקדם להגדיר את המצב כבעייתי וכמצריך טיפול? אז קודם כל, חשוב לדעת שטיפול משפחתי הוא מומלץ עבור כל משפחה. על אף שבבסיסו של הטיפול המשפחתי המטרה היא לשפר תקשורת ולהתגבר על קונפליקטים משותפים, הרי שהתחום כל כך התפתח, שהיום הוא גם מיועד להכווין משפחה כיחידה אורגנית להצלחה של כל הפרטים, בדומה לקבוצות ספורט ועסקים.

קורס NLP

לימודי ייעוץ משפחתי

טיפול וייעוץ משפחתי הוא תחום שניתן ללמוד אותו בדרכים רבות, אבל הדרך הטובה ביותר ללמוד אותו הוא דרך קורס שמכווין את משתתפיו לעבור את ההכשרה כתלמיד וכמטפל עתידי. מכללת "NLP Pro" מעבירה את אחד מן הקורסים הפופולריים והמקצועיים בישראל בתחום המשפחתי להדרכת הורים וטיפול זוגי. טיפולים משפחתיים איכותיים לוקחים בחשבון את ההשפעות של ההורות ושל מערכת היחסים בין בני הזוג על המשפחה כולה, ועל מערכת היחסים בין האחים. בבסיסו של הקורס עומדת שיטת NLP שנלמדת בצורות שונות במכללה, ומוכוונת במקרה זה לתקשורת יעילה כחלק מהיכולת של משפחה לפתח שפה משותפת, פתיחות, רצון להצלחה של כל אחד מבני הבית, ושיטתיות בהצבת יעדים ועמידה בהם, כיחידים וכחוליה.

מכללת "NLP Pro"

תחת ידיה של המכללה עברו כבר למעלה מ- 1000 בעלי ומנהלי עסקים מצליחים שלמדו לשכלל את המערכות שלהם. כמו כן, למעלה מ- 10,000 תלמידים וביניהם ספורטאים מקצוענים, כותבי תוכן, יזמים ועוד. לימודי ייעוץ משפחתי מתבצעים בקורס שאורכו כמה חודשים ומגובה בקורסים דיגיטליים וליווי של מיטב המטפלים המשפחתיים בארץ. לא צריך לחכות לעתות משבר כדי לרצות לדחוף את האנשים החשובים לנו ביותר קדימה.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.