לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

התקשרו לפרטים נוספים, 0747691073.

 

לימודי טיפול רגשי עוברים בשנים האחרונות מגמה דומה ללימודי הטיפול הפיסי. מתוך הבנת המורכבות בקשרים של גוף-נפש גם עולם הטיפול הפיסיולוגי וגם עולם הטיפול הרגשי מתחילים לשאוב גישות שונות וטכניקות זה מזה. בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות את המדע המערבי מקבל על עצמו שיטות טיפול מן הרפואה האלטרנטיבית והרפואה הסינית ומשלב אותן בתוכו. באופן דומה, גם העולם הפסיכולוגי החל לשלב שיטות את חקר המוח יחד עם טכניקות מדיטציה שונות, ועם אלה, כמובן, השילוב של תזונה נכונה, ופעילות פיסית האחראיות על הפרשת כימיקלים במוח, מעוררי תגובות חיוביות.

קורס NLP

לימוד NLP המשלבים עולמות שונים

ניתן למצוא היום מוסדות רבים וטובים ללימודי NLP בארץ ובעולם. מי שמחפש להיכנס לתחום הטיפולי, או להתמקצע בו, חייב היום להכיר את שיטות ה- NLP, הרי מדובר באחד מן התחומים הפופולריים בעולם. לימודי NLP איכותיים ידעו לא רק להציג את התיאוריה של ניתוב לשוני פיסי, אלא גם להעניק לתלמידים תרגולות שונות אותם יישמו בתחילה על עצמם, ובעתיד על מטופליהם. הידע הפרקטי הוא שהופך קורס NLP לאיכותי ובקורסים מקצועיים באמת, למדים לא רק שיטות שהתפתחו במסגרת ה-NLP, אלא כאלה שהמכללות השונות אימצו מגישות אחרות ואיתן שכללו השיטה בגרסתם. מרצי NLP בכירים ידעו לעשות את התאמות השיטה למטופלים שונים, ליעדים שונים, ולשזור הצלחות מהתחומים בהם הם עוסקים בחייהם, בתוך הלמידה.

לימודי טיפול רגשי

מכללת "NLP Pro" בתל אביב מהווה היום את אחד מן המוסדות הבולטים והגדולים בארץ, וכבר צברה שם עולמי בהכשרת מטפלים. אל מכללת "NLP Pro" מגיעים גם מטפלים שונים שרוצים להתמקצע בשיטה ובאופן אותה מלמדת המכללה. עם שילוב של טכניקות שונות מחקר המוח והתת מודע, ומדיטציות שונות מן הרפואה האלטנרטיבית.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.