לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

 למידע נוסף על נל"פ התקשרו 0747691073.

 

אנחנו נמצאים היום בעידן ההגשמה העצמית. החלומות והשאיפות שלנו גדולות בהרבה מהשאיפות של הדורות הקודמים וחונכנו להאמין שביכולתנו לעשות הכול, להיות מי שאנחנו רוצים. בני אדם אמביציוזיים יותר ומשוכללים יותר ומבינים את החשיבות של לשכלל את עצמנו במגוון תחומים ולפתח אותנו בהיבטים שונים בחיינו. אבל מלבד כל הדברים הכרוכים באומץ ובתעוזה שסיגלנו לעצמנו, ובהרגלי העבודה הקשים אותם אנחנו חיים, ישנם גם חסרונות שדווקא את החשיבות הרבה שלהם אנחנו לא לוקחים בחשבון, ודווקא אותם אנחנו לא מבינים שכדאי לנו לשכלל כחלק ממסלול הגשמת השאיפות שלנו.

קורס NLP

לימודי טיפול משפחתי וזוגי

משום שאנחנו חיים בעידן של אינדיווידואליזם, הקשב שלנו לצרכיהם של הסובבים אותנו ירד, ואנחנו חוטאים בחוסר הקשבה במערכות היחסים הרומנטיות שלנו יותר מכל. יש לנו נטייה לקחת את בן או בת הזוג שלנו כמובן מאליו וזוגות רבים סובלים מקצרי תקשורת ובעיות הקשבה דווקא בגלל העיסוק בקריירה. אנחנו מוצאים את עצמנו עובדים קשה במהלך כל היום, לוקחים את העבודה הבייתה ומסתפקים בחיבוק קל ונשיקה, ובמקרים גרועים יותר, אפילו את זה אין, ומתפתחת בבית קרירות שבהמשך הופכת לעוינות. לעומת זאת, מחקרים רבים מראים שאנשים שדואגים לטפח ולפתח את מערכות היחסים שלהם, ניזונים מהן באנרגיה המשפיעה רבות על הפיתוח האישי שלהם. לרבים מאיתנו אין את הכלים לשקם את מערכת היחסים ולבנות תקשורת חדשה וטובה, וזה בדיוק הזמן לעשות לימודי טיפול זוגי.

מכללת "NLP Pro"

מכללת "NLP Pro" מכשירה מטפלי NLP לטיפולים שונים ולתחומים רבים. ניתן למצוא במכללה לימודי טיפול משפחתי וזוגי ולצידם גם קורסי ניהול עסקיים, הנחיית קבוצות והדרכת הורים. תוך שימוש בטכניקות שונות נלמד כיצד לבנות תקשורת יעילה ומעצימה ולהפוך את מערכת היחסים למקפצה להצלחה עבור שני בני הזוג.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.