לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לבירורים התקשרו 0747691073.

 

יש סיבות שונות שבגללן אנשים הולכים לעשות לימודי טיפול זוגי מקצועיים. יש כאלו שמרגישים שבתקופה האחרונה התקשורת הזוגית הלכה והדרדרה והשתיקות הלכו והתעצמו. רוב השיח הוא סביב חוסר שביעות רצון ורגעי האושר הרומנטיים כמעט ונכחדו. ולהבדיל, קיימים מי שמרגישים שחבוי בהם כישרון נסתר ושאת היכולת שלהם לתחזק מערכת יחסים בצורה כל כך מדהימה הם היו רוצים להעביר הלאה. שיקום מערכת יחסים של זוג במשבר הוא מיומנות מורכבת מאד אבל אין כמעט דברים שיכולים להתעלות על תחושת המשמעות העמוקה, מהצלחה בתהליך מסוג זה.

קורס NLP

ללמוד בשביל עצמך ולטפל באחרים

קורסים לטיפול זוגי, הדרכת הורים וייעוץ משפחתי, כמו גם שאר הקורסים במכללת "NLP Pro" נעשים באופן שמכשיר את התלמידים ליצור שינוי מהותי בחייהם וממנו ללמוד להדריך אחרים לעבור את אותו השינוי. כשם שמדריך כושר שסובל ממשקל עודף משדר הרבה פחות מקצועיות עבור המתאמנים שלו, כך גם מטפל שלא יודע לפתור את בעיותיו שלו, יסבול מחוסר אמון מצד מטופליו. פסיכולוגים רבים הולכים לפסיכולוגים בעצמם. במהלך הקורס נלמד שיטות טיפול שונות כמו דמיון מודרך, מדיטציות ואימונים תודעתיים שונים על פי שיטת ה- NLP. במקביל לקורסים השבועיים שמתרחשים בקבוצות למשך מספר חודשים, התלמידים נהנים גם מקורסים מקוונים, קבוצות וואטסאפ פעילות ועמוד פייסבוק זמין לכל דיון ושאלה.

לימודי טיפול זוגי וקורסים נוספים

מכללת "NLP Pro" היא מהגדולות והמובילות בישראל בלימודי NLP עבור ספורטאים, יזמים, בעלי עסקים, אנשי שיווק ואנשים שרוצים לצלוח מכשולים שונים בחייהם. קורס הדגל של המכללה הוא ה- NLP Therapist אותו עשו כבר אלפים רבים של תלמידים מהארץ והעולם. בוגרי קורסי NLP במקומות אחרים שרוצים להתמקצע בשיטות ודרכי הטיפול שלהם, נרשמים גם הם לקורס המבוקש.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.