לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

 למידע נוסף על נל"פ התקשרו 0747691073.

 

יותר מכל ההצלחות בחיים, תמיד הרגשת שהדבר שאתה טוב בו יותר מכל הוא בניהול התא המשפחתי שלך? אתה מרגיש שהוא חי ופועם, בהשתנות מתמדת ובצמיחה לכיוון של צליחת יעדים משותפים? אם התקשורת בבית מצוינת ואת רוב הריכוז והמחשבה היצירתית שלך אתה משקיע באיך ליצור חוויות מגבשות עבור המשפחה שלך, יכול להיות שיכולת לעשות מזה מקצוע. למען האמת, יכול להיות שאתה עדיין יכול לבחור בקריירה חדשה, במשהו שאתה טוב ושאם תעשה אותו עבור מישהו אחר, תחושת ההצלחה והשליחות תהיה גדולה אף יותר.

קורס NLP

לימודי טיפול זוגי ומשפחתי

משפחות רבות בעולם סובלות מקצר במערכות היחסים השונות שמרכיבות אותן. קונפליקטים בין הילדים, קונפליקט בזוגיות של ההורים, וקונפליקטים בין ההורים לילדיהם. כל אחד מאלו יכול להשפיע על התא המשפחתי השלם וליצור עימותים במערכות היחסים האחרות. ילדים שרואים את ההורים שלהם מתקשרים דרך אינטרסים, מניפולציות ושפה אלימה, מגבשים תפיסת מציאות כי כך מתנהלים עם אנשים אחרים. שיטת NLP, שכבר קרוב לחמישים שנה מהווה את אחת משיטות הטיפול הפופולריות בעולם לשינוי דפוסי התנהגות, מצבים תודעתיים ואף חולי פיזי, פותחה רבות במהלך השנים גם לתחומים של ייעוץ זוגי וטיפול משפחתי. במכללת "NLP Pro" אנחנו מכשירים מטפלים להדרכת הורות וזוגיות על פי שיטת NLP תוך יישום עצמי של כל התלמידים על חייהם שלהם.

מכללת "NLP Pro"

לימודי טיפול זוגי ומשפחתי במכללה, מקנים לתלמידים שלנו כלים שונים לטיפול תוך שימת דגש על תקשורת והצלחה משותפת. קורס המתבצע על פני עשרים וארבעה שבועות במפגשים של ארבע שעות. את הקורס כבר ביצעו אלפי אנשים ומטפלים מוסמכים מקורסים במקומות אחרים בארץ ובעולם נרשמים גם הם לקורס, כדי להתמקצע יותר ולשכלל את הכלים שלהם.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.