לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

התקשרו לפרטים נוספים, 0747691073.

 

אחת ההתפתחויות החשובות ביותר במדע של העת המודרנית הוא פיתוחה של הפסיכואנליזה על ידי פרויד וממשיכו לאקאן. חקר החלומות, תביעתו של התת מודע והבנתה הבסיסית של חשיבותה של הנפש על ידי המערב בעידן ההשכלה. בשנים שלאחר מכן התפתחו גישות רבות כגון ביהביוריזם, הגישה הקוגניטיבית והגישה הפסיכודינמית. אל אלה התווספו טכניקות רבות מגישות שמקורן גם לא במערב ומדיטציות אומצו גם הן. התפתחו טכניקות כמו שיטת NLP ו- CBT, מיינדפולנס, טיפול במצבים טראנס היפנוטיים ועוד. מטפלים שרוצים להיות רלוונטיים היום בשוק, ויעילים עבור מטופליהם, צריכים להכיר לעומק את השיטות הרבות ומהן לסגל אסטרטגיות מגוונות עבור מטופליהם השונים.

קורס NLP

לימודי טיפול דינמי

לעומת הפסיכואנליזה, טיפול דינמי לרוב יהיה בעל אופי מכיל, רך וקשוב יותר. המטפל פחות ינבור באגרסיביות מהפסיכואנליטיקן בטיפוליו, וישרה תחושה נעימה של ביטוי עצמי והכלה אצל המטופל. הטיפול הדינמי ייעשה בחיפוש אחר אירועים מהעבר שעלולים להשפיע על ההווה, ויתמקד באסוציאציות חופשיות מן התת מודע, בחלומות ובפנטסיות. מטפלים בגישה הפסיכודינמית צריכים להכיר היום את הטכניקות השונות לשינוי תודעתי, ויותר מכך, חשוב שיתנסו בהן בעצמם. במכללת "NLP Pro" נלמדים בקורסים השונים אלמנטים מגישות שונות בצמוד לגישת NLP, והלמידה נעשית תוך תרגולות שבועיות אותן התלמידים נדרשים לעשות מדי שיעור.

מכללת "NLP Pro" וקורסים ייעודיים

במכללה ניתן למצוא היום לימודי טיפול דינמי בקורסים השונים, המשתמשים בשיטות מגוונות על מנת להגיע להישגים גבוהים. קורס הדרכת הורים, קורסים לבעלי עסקים, לספורטאים, לאנשי שיווק ותוכן. קורס הדגל של המכללה הוא קורס ה- NLP Therapist המכשיר מטפלים מהארץ ומהעולם בטיפול ב-NLP. בקורס ניתן למצוא טיפולים מהגישה הפסיכודינמית כמו גם שיטות מדיטציית מיינדפולנס, טיפולים קוגניטיביים כגון CBT ועוד שלל כלים שהופכים את המטפלים שלנו למקצועיים ביותר.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.