לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לשאלות בנושא התקשרו 0747691073.

 

לאחרונה הילד עלה במשקל בצורה חריגה? הוא מסתגר בבית ומסרב ללכת עם החברים לים או לבריכה? נתקף לפתע זעם כשהוא לא מקבל את הדברים שהוא רוצה ואף מגיב בפרצי אלימות כלפי חפצים או בני הבית? ישנן סיבות רבות בגללן אנחנו רואים שינויים קיצונים שחלים בהתנהגות של ילדינו בטווח זמן קצר. ייתכן כי מדובר בדיכאון, ואולי באבחנה פסיכולוגית אחרת. נפשם של ילדים ובני נוער עוד רחוקה מלהיות מעוצבת ולאירועים בחייהם עלולים להיות השפעות רגשיות מרחיקות לכת. אם אתם מרגישים שאתם חסרי אונים אל מול המצבים המשתנים, זה בדיוק הזמן לקחת את המושכות בידיים ולטפל בילדיכם, וללמוד בעצמכם כיצד לעזור להם.

קורס NLP

לימודי טיפול בילדים

אנשים רבים עושים היום קורסים ולימודים לייעוץ משפחתי. אם בעבר אנשים היו לומדים הורות מהוריהם ומאינסטינקטים אישיים, הרי שבכמה העשורים האחרונים התחום התפתח מאד ואיתו ההכרה בלמידת התחום. כמו שלא נולדנו ארכיאולוגים, רופאים, או מנהלי עסקים, כך גם המשפחה שלנו הוא פרויקט שאנחנו צריכים להשקיע בו כדי שיצליח ויישא פירות. במכללת "NLP Pro" ניתן למצוא היום את אחד מקורסי הדרכת ההורות הפופולריים בישראל, אותו כבר עברו אלפי אנשים. במהלך הקורס ניתן למצוא, תוך טיפול ולימוד NLP, גם טכניקות רבות משיטות טיפול שונות, כמו CBT, מדיטציה לילדים ודמיון מודרך. במהלך הקורס יוכשרו תלמידיו לשיפור הישגיים אישיים, משפחתיים, וכמו כן יוסמכו להדריך בעצמם את התחום.

מכללת "NLP Pro"

לימודי טיפול בילדים בשיטת NLP מתמקדים בהתמודדות עם מצבים משתנים תוך היכולת לסגל גמישות תודעתית. לא מספיק שנרדה בילדינו אם הם לפתע העלו במשקל או שהציונים שלהם ירדו, או שסתם הם החלו לזלזל בסידור החדר שלהם. ייתכן כי כל אלו הם סימפטומים לבעיות קשות יותר אותן צריך לאבחן ולטפל.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.