לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לפרטים ומידע התקשרו 0747691073.

 

לימודי טיפול בילדים עם הפרעות קשב וריכוז הם דבר שלא כל מוסד מסוגל לעשות. להבדיל ממכשולים שונים איתם מגיעים מטופלים, הפרעות קשב וריכוז עלולות להיות דפוסים אישיותיים ונפשיים שהם לא ברי חלוף. או נכון לומר, כדי להתגבר עליהם, צריכים המטופלים להתמסר לשיטות ארוכות טווח שיותאמו במיוחד עבורם, עבור אורח חייהם, תחביביהם, חלומותיהם ומערכות היחסים והאנשים המקיפים אותם. הורים רבים בשנים האחרונות נסוגים מריטלין ומהתרופות השונות ומחפשים דרכים אלטרנטיביות להעלות את ילדיהם על מסלול ההצלחה, מבלי שחייהם יהיו תלויים בכדורים. העולם זקוק לדור המטפלים הבא, אך הוא זקוק לדור איכותי ומקצועי.

קורס NLP

קורסי NLP ושיטות טיפול בילדים

NLP היא שיטת טיפול אותה ניתן למצוא היום כמעט בכל העולם. מוסדות לטיפול ב- NLP נקראות "מכללות" ולרוב לימודי NLP יעשו באולמות אל הרצאה, עבודה קבוצתית ותרגולות אישיות. מכללת "NLP Pro" היא ממרכזי הנל"פ הגדולים והבולטים בישראל, אשר משלבת בשיטת למידה זו, גם קורסי העשרה וקורסי הרחבה דיגיטליים. שיטת ה- NLP התפתחה על ידי מטפלים שונים ברחבי העולם להתמחות בתחומים שונים כגון ספורט, עסקים, משפחה, מכירות, ניהול פרויקטים ומערכות יחסים. קורסי NLP איכותיים יעשו על ידי מרצים בעלי תעודות הצלחה בחייהם הפרטיים, ויכשירו את תלמידיהם תוך שהם מיישמים את הנלמד בקורס בחייהם, ומתוך הצלחה אישית, יוכלו להדריך את מטופליהם בעתיד להצלחה.

ייעוץ משפחתי והדרכת הורים

לימודי טיפול בילדים עם הפרעות קשב וריכוז נעשים במכללת "NLP Pro" בקורס הדרכת ההורים המפורסם, אותו המכללה עורכת כבר מספר שנים. הקורס, שמתפרש על פני קרוב לחצי שנה, מציע מגוון טכניקות שמקורן בחקר המוח ובשיטות טיפול תודעתיות שונות, מן המדע המערבי והרפואה האלטרנטיבית. תחת המכללה יצאו כמה מן המטפלים הבולטים בתחום אשר חלקם מרצים במכללה.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.