לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע נוסף התקשרו 0747691073.

 

מקומות עבודה רבים שינו את גישתם בשנים האחרונות, ובפרט, משרדי הייטק וסטארטאפים. אם בעבר, מקומות עבודה היו מקומות של היררכיה, משמעת ומרות, תוך אופי קפדני וקשוח אותו היו משרים המנהלים והבוסים, הרי שהגל החדש של מנכ"לים, בעלי עסקים ויזמים פנה לסגנון אחר, שהפך את מקום העבודה למקום נעים אליו העובדים רוצים להגיע והצוות מרגיש בו בבית. מתוך מחקרים שנהפכו פופולריים בפסיכולוגיה של צוותים ומקומות עבודה, וגישות שונות בכלכלה התנהגותית, הבינו חברות גדולות כי העובדים שלהם יעילים יותר כשהם מרגישים מתוגמלים, כשהם מרגישים שהצלחת המקום הוא הצלחתם שלהם.

קורס NLP

ניהול נכון וגיבוש צוותי

לימודי הנחיית קבוצות הפכו כבר כמעט כדרישה הכרחית עבור מנהלים בכל רחבי העולם. קורסים שמתעסקים בהנחיית קבוצות מלמדים את המנחים לעתיד כיצד להצליח לגבש את הקבוצה מתוך משימה משותפת ומתוך תחושת אחדות קבוצתית, אך גם מתוך ייחודיות אינדיווידואלית של כל אחד מפרטי הקבוצה. מכללת "NLP Pro" היא אחת מהמכללות הגדולות בישראל ללימודי NLP וקורסיה הפכו פופולריים מאד עבור אנשים שרוצים להתחיל לטפל בשיטת NLP כמו גם מטפלים ותיקים שרצו להתמקצע בשיטה. גישת ה- NLP קיימת כבר קרוב ליובל ובמהלך השנים עברה שכלולים רבים לייעודים שונים. כך, גם מנחי קבוצות רתמו את השיטה לצליחת יעדים עבור הקבוצות שאותם הנחו והתוצאות היו מדהימות.

לימודי הנחיית קבוצות במכללה

מכללת "NLP Pro" מציעה קורסים שונים לטיפול בגישת NLP. בין קורסיה ניתן למצוא קורסי הדרכת הורים וייעוץ משפחתי וזוגי, את קורס ה- NLP Therapist שהוא מקורסי הדגל של המכללה, קורסים לשיווק ומכירות וכמובן קורסי לבעלי עסקים אותו עברו כבר למעלה מ- 1000 עסקים בישראל. במכללה ניתן למצוא גם קורסים מקוונים במחשב לניהול עסקים ולהנחיית קבוצות.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.