לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע נוסף התקשרו 0747691073.

 

אחד מן השלבים החשובים בהתפתחות הילד הוא גילאי הילדות המוקדמת, הגיל הרך. הגיל הרך הוא בין השלב בו הילד פעוט ועד שהוא מגיע לגילאי 5-6. חינוך לגיל הרך הוא תחום וותיק בחינוך שהתפתח בשלב הנאורות באירופה, בתחילת המאה ה-18, והתפתח מאד במאה ה-19 עם התפתחות הפסיכואנליזה וכניסת מערכות החינוך היסודי כנורמה בעולם המערבי. בתקופת הגיל הרך יש השפעה עצומה של הסביבה על התפתחות הילד ונורמות ערכיות כמו גם דפוסים התנהגותיים בגיל זה, יהפכו לחלק בלתי נפרד מאישיותו של הילד בעתיד.

קורס NLP

לימודי הדרכת הורים לגיל הרך

למרות שנדמה לנו שמדובר בגילאים בהם הרבה יותר קל, והם רק מכוונים לגיל ההתבגרות שהולך לאתגר אתכם לראשונה עם חינוך אמיתי, תקופת הגיל הרך היא נושא בפני עצמו שצריך ללמוד אותו. אחד ההיבטים שהכי צריך לשים אליהם לב בגיל זה הוא התקשורת עם הילד. ביטחון עצמי וביישנות, כמו פתיחות תודעתית ויכולות שיתוף רגשי, הם דברים שנרכשים בגיל זה. אם יתעצבו נכון, הם יכולים להקל רבות על ההתמודדות של ילדיכם עם שלב הנעורים שלהם. עוד מגיל צעיר אנחנו חייבים לאמן אותנו ואותם להתרגל למציאות בה למילים שלהם יש משקל ויש מי שמקשיב להם. הביטוי העצמי שלהם חשוב לא יותר ולא פחות מביטויו של כל אדם אחר.

קורס הורות במכללת "NLP Pro"

מכללת "NLP Pro" היא מהמוסדות הגדולים בישראל ללימודי טיפולי בשיטת NLP. אחד מן הקורסים הפופולריים במכללה, הוא לימודי הדרכת הורים לגל הרך ולמתבגרים. במהלך הקורס נלמד כיצד לבנות שפה משותפת שתשפיע על דפוסי התקשורת שלנו, ותגשר מעל פערים תרבותיים שבין הדור שלנו ובין "דור המסכים". אף פעם לא מוקדם להתוות לילדינו את הדרך להצלחה בחיים.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.