לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע נוסף ופרטים נוספים התקשרו 0747691073.

 

לימודי אימון אישי יכולים להיעשות בדרכים שונות תוך שימת דגש על היבטים שונים בנפש האדם. גם אם מדובר במטופל שברצונו לחולל שינוי פיסי, בהרגלי האכילה, האימון הגופני והבריאות הכללית שלו, יותר משחשוב לספק לו את המידע הנכון לגבי האימון הגופני שיתאים לו והדיאטה שהוא צריך לעשות, הקואוצ'ינג צריך להתמקד בפירוק המחסומים המנטליים שמונעים את השינוי התודעתי והשינוי הפיסי. נושא הגוף- נפש הפך למוטיב מרכזי גם במדעי הרפואה, וגם בענף הטיפול הרגשי.

קורס NLP

קואוצ'ינג ו-NLP

NLP היא שיטת טיפול אותה ניתן למצוא היום בשימושם של מטפלים רבים. אחת מן הדרכים בהן ניתן ללמוד היום קואוצ'ינג בצורה הטובה ביותר היא דרך קורס NLP במכללות ללימודי הטיפול התודעתי השונות. NLP היא שיטה שנוסדה בשנות השבעים של המאה העשרים והיום מהווה נדבך חשוב בהנחיית קבוצות ובקורסים למנהלי חברות ועסקים, כמו גם בכל התחום של הדרכת הורות, ייעוץ משפחתי וטיפול זוגי. אחת מן הנחות היסוד של השיטה היא כי ביכולתו של כל אדם לחולל כל שינוי בו יחפוץ בחייו ולסגל לעצמו את היכולת להשתנות ולשנות את סל הערכים על פיו חי עד כה. לכן, מדובר באחת מן השיטות המצליחות ביותר בעולם עבור קואוצ'רים מקצועיים, ששמים דגש רב על התודעה ועל התת מודע.

מכללת "NLP Pro" לימודי אימון אישי

מכללת "NLP Pro" היא אחת ממכללות ה-NLP הגדולות בישראל כשתחת מדריכיה עברו כבר למעלה מ- 10,000 תלמידים, חלקם מן הקואוצ'רים המובילים בארץ. עם קורסים רבים בתחומי המכירות, העסקים והנחיית הקבוצות, ניתן למצוא פלטפורמות שונות ללימוד דרך קורסים המתבצעים במכללה כמו גם קורסים דיגיטליים המועברים באופן מקוון באינטרנט. קואוצ'ינג ו-NLP הם שני תחומים שהולכים היום יד ביד, ומדובר בטכניקה שהיא בגדר חובה בקרב מומחים בתחום.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.