לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע ופרטים התקשרו 0747691073.

 

ישנן סיבות רבות בגללן אנשים בוחרים לעשות טיפול תת מודע ולפתוח "פצעים ישנים" שהלכו ונדחקו מהזיכרון. המודעות היום לכל הנושא של גוף- נפש הולכת וגדלה ויותר אנשים מתחילים להכיר מושגים, השפעות וסימפטומים. אין צורך היום לסבול מפוסט טראומה שאובחנה על ידי פסיכולוג כדי לבחור בטיפול רגשי- תודעתי. גם אנשים שחיים באופן של יציבות נפשית תמידית, ורוצים לעשות שינויים בחייהם כדי להתפתח לכיוונים שונים, מבינים את המשמעות העצומה של חוויות החיים כמעצבות אותנו מבחינה תודעתית, וכי הרבה מן החוויות הללו עדיין הולכות איתנו לכל מקום, עמוק בתת מודע.

קורס NLP

שיטת NLP ותת מודע

מדע הנפש התפתח רבות מאז המאה התשע עשרה ועבודותיו של זיגמונד פרויד. קיימות שיטות טיפול רבות וביניהן אנחנו יכולים למצוא CBT, מיינדפולנס, הפנוט, פסיכואנליזה וגם NLP (נל"פ). נל"פ- ניתוב לשוני פיזי- היא שיטת טיפול שהתפתחה בארה"ב של שנות השבעים, ונבנתה כמודל המבוסס על שיטות מצליחות ומוטיבים בולטים שחזרו על עצמם בקרב מטפלים שונים בארה"ב. בבסיסה של השיטה עמדו מספר הנחות, ביניהן היכולת שלנו לשנות כל דפוס התנהגותי אותו נבחר לשנות, והבנה כי ישנם פערים ודאיים בין איך שאנחנו תופסים את המציאות, לבין איך שהיא באמת. הנחת יסוד נוספת היא, שישנה השפעה אדירה בין הדרך בה אנו תופסים את המציאות ו"חושבים" אותה, לבין אותם דפוסים עליהם נרצה להתגבר.

מכללת "NLP Pro"

טיפול תת מודע נלמד בטכניקות רבות במכללת "NLP Pro" בקורסיה השנים. לאורך השנים, המכללה הכשירה מטפלים רבים בקורסי NLP עם טכניקות כגון מיינדפולנס, דמיון מודרך ומדיטציות מסוגים שונים. היכולת לטפל בתת מודע חשובה עבור קואוצ'רים, מנחי קבוצות ומדריכי הורים ויועצים משפחתיים וזוגיים. את הקורסים השונים עושים גם אנשים פרטיים ובעלי עסקים שרוצים לחולל שינויים בחייהם שלהם.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.