לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע נוסף התקשרו 0747691073.

 

הילדים שלנו הם הדבר שחשוב לנו יותר מכל. אחד הדברים שאנחנו הכי מודדים בחיינו כמדד להצלחה, הוא הצלחתם של ילדינו. הכישלונות שלהם כואבים לנו יותר מכל, וההצלחות שלהם הן המקור לגאווה הגדולה ביותר שלנו. הורים רבים מפחדים לקבל עזרה בכל הקשור בילדיהם. מתוך מחויבות כל כך חזקה, אנחנו מאמינים כי אנחנו יודעים יותר טוב מכל אחד אחר מה טוב עבור ילדינו. ולעיתים, זה נכון. אך עם זאת, גם אם אנחנו מכירים אותם טוב יותר מכולם, לא בהכרח נדע כיצד להדריך אותם להצלחה בדברים שחשובים להם.

קורס NLP

הדרכת הורים לימודים

לימודי הדרכת הורים ניתן לעשות היום בדרכים רבות. ספרי הורות הם נפוצים למדי ומלאים בשיטות וטכניקות מעולות, וכמותם, גם סרטוני הסברה באינטרנט ממדריכים ומטפלים שונים. עם זאת, הורים רבים מתקשים ליישם את החומר הנלמד בספר, ובצדק. העובדה שהודרכנו ולמדנו דבר מה חדש, לא אומר שלמדנו כיצד להעביר אותו הלאה. הדרכה והוראה הם תחומים מורכבים מאד, וכמו שלא כל שחקן כדורגל ידע ישר כיצד לאמן קבוצה, כך גם לא כל תלמיד טוב, ידע להיות מורה. קורס הדרכת הורים במכללת "NLP Pro" הוא קורס ארוך ואינטנסיבי שתוצאותיו נושאות פירות מדהימים. הקורס בו זמנית מדריך הורים ב- NLP לתקשורת טובה יותר עם ילדיהם, וגם מכשיר אותם להדריך בעצמם הורים אחרים ב- NLP, עם ידע במגוון טכניקות טיפול.

לימוד הורים במכללת "NLP Pro"

מכללת "NLP Pro" הכשירה למעלה מ- 10,000 תלמידים להדרכה וטיפול ב-NLP. קורסים עסקיים, קורסי מטפלים וקורס הורות שממשיכים להשתכלל מדי שנה. כשנרצה לעבור הדרכת הורים לימודים לא צריכים להילקח כמובן מאליו, ולהסתמך על כל סרטון ביוטיוב. לא נולדנו הורים ולא נולדנו מורים וזה בסדר לבקש עזרה.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.