לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לפרטים נוספים התקשרו 0747691073.

 

לאחרונה ראיתם שהציונים של הילד במגמת ירידה? התחילו להגיע הבייתה שיחות טלפון מהמורה לגבי הילד? מדבר, מסתובב, לא משתף פעולה בכיתה. אנחנו נמצאים בעידן טכנולוגי של פלאפונים וקונסולות משחק, אינטרנט שזמין בכל מקום, פייסבוק, אינסטגרם ועוד אינסוף אפליקציות שממלאות את ימינו בתוכן ותקשורת כל הזמן. ילדים היום גדלים עם טכנולוגיה והם נבונים מאד, לפני שהם יודעים לקרוא ולכתוב הם כבר יודעים להיכנס לאפליקציות. מחקרים מראים שיש קשר נסיבתי בין התפתחות הטכנולוגיה בשנים האחרונות, לבין עליית הפרעות הקשב והריכוז בקרב ילדים ונוער.

קורס NLP

טיפול בקשב וריכוז אצל ילדים

במידה וכבר לקחתם את הילד לאבחון והוא אובחן כבעל הפרעת קשב וריכוז מסוג כזו או אחרת, אסור לכם להישאר אדישים. אין זה אומר שאתם צריכים לרוץ ולקנות את מיטב גרסאות הריטלין השונות. אחת הדרכים לטפל בתופעה היא הדרכת הורים לילדים עם הפרעת קשב וריכוז המתבצעת בקורסי הורים בשיטת NLP. חשוב לציין שגם קיימת תופעת אבחון היתר ממנו תחום האבחונים סובל בשנים האחרונות, וילדים רבים שפשוט לא מוצאים עניין בתוכן הנלמד בשיעור ובדרכי הלימוד המיושנות, מאובחנים כלוקים בהפרעה סתם. הפער התרבותי עצום היום בין שיטות ההוראה, המורים והתלמידים. במכללת "NLP Pro" תוכלו לקבל הדרכה בקורסי הורים עם מטפלים המתמחים בהפרעות קשב וריכוז שילמדו אתכם כיצד לסגל לילדיכם עבודה עם לוח זמנים, הגדרת יעדים ותרגול של אימון רציף ושיטתיות.

הדרכת הורים לילדים עם הפרעת קשב וריכוז

מכללת "NLP Pro" היא מהגדולות בישראל עם אולמות מלאים וקורסים שנתפסים במהרה מרגע פתיחתם. קורס הדרכת הורים של המכללה הוא מהמפורסמים בישראל וכבר אלפים של הורים עברו אותו והתוצאות מדהימות. זו הזדמנות מצוינת למצוא חיבור ותקשורת בדרך להצלחה של ילדיכם ושלכם גם יחד.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.