לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע אודות המכללה התקשרו 0747691073.

 

אנשים רבים תוהים איפה כדאי ללמוד קואוצ'ינג ומגלים כי ישנם המון פרמטרים שצריך לקחת בחשבון. כל תחום הקואוצ'ינג (האימון האישי) הוא יחסית חדש בעולם ועדיין די פרוץ. עוד לא קיימת רגולציה להכשרת מאמן אישי ואנשים רבים נוטים לחשוב שאם הם כריזמטיים ובעלי יכולת וורבלית גבוהה, הם יכולים להטיף לאנשים ולהחדיר בהם מוטיבציה. זו אחת מהנחות היסוד השגויות ביותר, כי מוטיבציה לא מטיפים עם משפטי מחץ מגוחכים. מוטיבציה יוצרים מתוך שינוי תודעתי הכרוך באבחון שפת החשיבה של המטופל ויצירת השינוי מתוך תודעתו שלו.

קורס NLP

מכללת "NLP Pro" ושיטת NLP

יש מעט מקומות שמבינים את מהותו של הקואוצ'ינג, אבל בפועל, מי שלמד NLP לעומק ומתמחה בשיטה, יודע שמדובר בעצם בגרסת NLP אחד על אחד. הדבר היחיד ששונה הוא פורמט הליווי היומיומי, אבל קואוצ'ינג שמתבצע נכון, שואב את השראתו משינויים תודעתיים אותם מחולל המטופל (או המתאמן) בהנחיית מדריך. שיטת ה- NLP נוסדה בתחילת שנות ה- 70 כשריצ'רד בנדלר וג'ון גרינדר, החלו לחקור את שיטות הטיפול של ארבעה מהמטפלים המובילים בארה"ב. הם החלו לזהות שיטות דומות ומוטיבים חוזרים ואת אלו איגדו למודל ראשוני של השיטה. היום, ישנם מקומות רבים בעולם שמלמדים נל"פ ומכללת "NLP Pro" בישראל, היא אחד מהמוסדות הגדולים בארץ, אליה מגיעים תלמידים ומטפלים להכשרה נוספת מכל העולם.

 

איפה כדאי ללמוד קואוצ'ינג

אז כשאתם מחפשים מקום לעבור בו הדרכה, אל תיפלו למחיר הזול ביותר, או למקום שהכי קרוב לביתכם. אם אתם מייעדים את עצמכם לעזור לאנשים להתקדם בחיים, אתם צריכים יותר מכל אדם אחר להתייחס למקצוע שלכם באחראיות רבה. את הלימוד תעשו במקום שבעזרתו אנשים רבים כבר הגיעו להצלחה, והוא מכיר את השיטה לעומקה.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.