לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לשאלות אודות אימון אישי התקשרו 0747691073.

 

אחת מן התופעות איתן האדם צריך להתמודד בימינו היא יכולת התקשורת פנים אל פנים שלנו, שנפגעה בעידן הרשתות החברתיות. יותר מתמיד, לנשים וגברים קשה היום ליצור שיחה עם אדם שהם לא מכירים. בכל הקשור למציאת זוגיות, המצב עוד יותר קשה ורווקים ורווקות איבדו את היכולת לתקשר עם אדם שמוצא חן בעיניהם, המילים נעלמות, הנשימה מתגברת, שפת הגוף מתחילה להרגיש לא טבעית. על כן, יותר ויותר אנשים שמאסו באפליקציות ורוצים לסגל לעצמם כישורי תקשורת בריאים יותר, מחפשים אחר יועצים, מאמנים אישיים וקורסים שיעזרו להם לטפל בבעיות הללו ולהתגבר עליהן.

קורס NLP

אימון אישי למציאת זוגיות

אחד מן המושגים והשיטות שהפכו פופולריות בשנים האחרונות היא "ראפור" ותוצאותיה אכן מדהימות. בקרב חוגים מסוימים השיטה קיבלה שם רע בגלל קורסי אמני פיתוי שרתמו אותה לשיטות קרות ואינטרסנטיות, ולא למטרות של רצון לחיבור אמיתי וכנות. ראפור היא בעצם שיטה שמבוססת על NLP (או נלפ) ומטרתה לייצר תקשורת דרך התת מודע, ולאו דווקא דרך התקשורת הישירה. בעוד שבדרך כלל הכלי שבו נשקיע את רוב המאמץ שלנו הוא הדיבור, דווקא ישנם אלמנטים חשובים בהרבה בתקשורת ראשונית עם אדם זר- הבעת פנים, מרחב פיזי, שפת גוף, נשימות בקצב מסוים. אם נצליח ליצור חיבור והתאמה בין השפה הכללית שלנו לבין השפה הכללית של האדם שמולנו, נוכל לפתוח את אותה דלת לתקשורת אישית חיובית.

מכללת "NLP Pro"

קורס NLP Therapist הינו קורס הדגל של מכללת "NLP Pro" ותלמידיו לומדים בין הטכניקות השונות, גם הכשרת אימון אישי למציאת זוגיות דרך תקשורת נכונה. אנשים רבים נבוכים לקבל טיפול בתחום מציאת זוגיות ופונים לקואוצ'ינג, ועל כן, מטפלי אימון אישי חייבים לדעת ליצור את אותה פתיחות תודעתית שהם דורשים ממטופליהם, עם מטופליהם, וללמוד אותה בעצמם.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.
 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.