לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לפרטים ומידע נוסף התקשרו 0747691073.

 

כשאנחנו חושבים על אנשים שלוקחים קואוצ'רים, אנחנו נוטים להאמין שמדובר באנשים שכשלו בחייהם בתחומים של פיתוח זוגיות ומערכות יחסים, כמו גם בתחומי קריירה שונים. אבל, מדהים לגלות שדווקא אחת מן האוכלוסיות שבקרבן קואוצ'ינג הוא דבר פופולרי, הן דווקא בקרב מנהלי עסקים, יזמים ומנכ"לים של חברות גדולות, שהצליחו מאד בפרויקטים השונים שפיתחו בחייהם, ועכשיו הם רוצים לשמר ולשכלל אותם, לפתח פרויקטים חדשים, או פשוט למצוא את הפיתוח האישי של עצמם כפרויקט בפני עצמו.

קורס NLP

קורס אימון אישי למנהלים

אימון למנהלים הוא דבר שונה מאימון אישי עבור אנשים פרטיים שבאמת רוצים להצליח בפרויקטים בחייהם מהם הם חווים כישלון. ברבות מהפעמים מדובר באנשים מוכשרים למדי בעלי יכולות גבוהות בהנעת פרויקטים, אך שלעיתים מרגישים כי אינם חווים סיפוק מקצועי והגשמה עצמית על אף ההצלחה. מי שאמר ש"כסף לא יכול לקנות אושר" יכול לראות אנשים מסוג זה כהוכחה למשפט המפורסם. ויש לא מעטים כאלה. אנחנו יכולים לראות אנשים בעמדות מפתח מרגישים שהם עצמם כישלון. קואוצ'ינג למנהלים מתנהל תוך עבודה על התת מודע ומציאת משמעות. לעיתים, אותה תחושת כישלון לא נובעת מן המציאות עצמה, אלא מזיכרונות וטראומות שחבויים בתת המודע של אנשים ומשפיעים רבות הרגש שהולך איתם מדי יום. תוך שימוש בשיטות לניתוב רגשות ומחשבות, כגון NLP, קואוצ'רים מקצועיים מצליחים למצוא את אותם חסמים רגשיים ולהסיר אותם, מבלי שיצטרכו אנשים לוותר על הפרויקטים שהשקיעו בהם כל כך הרבה, ולהתחיל חיים חדשים.

מכללת "NLP Pro"

קורס אישי למנהלים הוא רק אחד המן הקורסים הנלמדים במכללת "NLP Pro" שנוגעים בתחום העסקי. ניתן למצוא במכללה גם קורסי NLP לעסקים וקורסי הנחיית קבוצות, קורסי שיווק ומכירה. NLP הוא תחום רחב אך בסיסי בקרב מי שרוצה לעסוק בקואוצ'ינג.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.