לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לפרטים התקשרו 0747691073.

 

היום יותר ויותר אנשים מבינים שילדינו לומדים במערכת חינוך מיושנת שכלל לא תואמת להם. בתי הספר לא הצליחו עדיין לעשות את המעבר שיתאים את השינוי התודעתי שמאפיין את דור ה- Z לעומת הדורות שלפניו. נוסף על כך, מוסדות הלימוד והמערכת כולה לא עומדים בקצב גידול האוכלוסייה וכיתות מכילות היום למעלה מארבעים תלמידים. עם יכולות הקשב והריכוז שנפגמו בעידן הרשתות החברתיות, דומה כי היכולת של תלמיד להתמסר לשיעור ולרצות להבין את החומר אפסית.

קורס NLP

אימון אישי לילדים ונוער

אנשים רבים לוקחים היום קואוצ'ר, מכל חתכי האוכלוסייה ולכל צורך אפשרי. קואוצ'ינג לאימון גופני, למציאת זוגיות, לניהול זמן ואנרגיה, ולהתמודדות עם מצבי לחץ בקרב מנהלי עסקים. אחד התחומים החדשים הוא קואוצ'ינג לילדים. בדור של ימינו גם ההורים עברו שינוי תודעתי ושמים דגש רב על הקריירה שלהם, על ההגשמה העצמית והסיפוק המקצועי האישי. אורח החיים של אדם עובד היום שרוצה להצליח, מצריך שעות רבות בזירה הקרייריסטית, והורים רבים יוצאים מוקדם בבוקר וחוזרים בערב המאוחר, ומאבדים את היכולת להוות תמיכה לילדיהם. ילדים סגורים היום בחדרים אל מול מסך ונמצאים בתקשורת דיגיטלית תמידית, ולהורים כלל אין מושג מה קורה בחייהם. לכן, אנחנו יכולים לראות יותר ויותר קואוצ'רים שמלווים את הילדים ועוזרים להם לסגל דפוסי משמעת ורצון להצלחה, אך כושלים באימון שלהם כשהם הופכים לתחליף של ההורים.

מכללת "NLP Pro"

אימון אישי לילדים ונוער מתרחש כחלק מקורס ה- NLP Therapist וקורס הדרכת הורים. מכללת "NLP Pro" מלמדת את הטכניקות השונות בלימודי NLP תוך שימת דגש רב על התקשורת בין הורים וילדים כחלק משיטת דיאדי שנלמדת בקורסים. אימון אישי לילדים לא מתרכז רק באימון הילדים, אלא באימון של כל המשפחה לעבוד יחד ולדאוג להצלחה המשותפת.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.