לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לשאלות אודות קואוצ'ינג התקשרו 0747691073.

 

זוגיות זה אחד מהדברים שהכי מניעים אותנו כבני אדם. כיצור מונוגמי, הרבה מן המשמעות שאנחנו מפיקים בחיים כרוכה בהצלחה שלנו במערכות היחסים הרומנטיות שלנו. אנחנו מודדים את ההצלחה שלנו לפי שביעות הרצון של בן או בת הזוג שלנו, ואנחנו ניזונים מאד מהמצב של מערכת היחסים. מערכת יחסים איכותית בעלת תקשורת טובה, יכולה להשפיע רבות ולגרום לנו להצליח מאד מתוך מחויבות לחיים המשותפים. להבדיל, אם מערכת היחסים נמצאת במצב צונן של ריבים, חוסר תקשורת ותחושת עוינות, ההשפעה יכולה להיות הרסנית בכל תחומי החיים שלנו. זה עלול להשפיע על הקריירה שלנו ועל מערכות היחסים שלנו עם אנשים אחרים, ובפעמים רבות גם על הילדים שלנו.

קורס NLP

אימון אישי לזוגיות

קואוצ'ינג היא אחת משיטות האימון, או הטיפול, החדשות ביותר, שהותאמה עבור הצרכים של שלנו בעידן האינדיווידואלי של ימינו. אנחנו חיים בתקופה של ביטוי עצמי, של הבנת המשמעות של גוף-נפש ושל הכרה בשוני ובייחוד של כל אדם. לכל אחד מאיתנו רצונות שונים ודרכים שונות בהן נצטרך לבחור כדי להשיג את הרצונות הללו. לא כל טיפול מתאים עבור כל אדם ומטרתו של הקואוצ'ינג הוא להיות מותאם לאדם הספציפי. במקרה של קואוצ'ינג לזוגיות, קואוצ'רים ברמה גבוהה ידעו להבין מנין נובעים חסמי התקשורת שבין בני הזוג, או בין האדם לעצמו המונע ממנו למצוא זוגיות. לעיתים, יתגלה בתהליך מסוג זה, כי הבעיה למצוא זוגיות נובעת בכלל מחוסר סיפוק מקצועי. באופן דומה, גם חוסר הצלחה בקריירה עלול לנבוע מחוסר סיפוק רגשי במערכת היחסים.

מכללת "NLP Pro"

אימון אישי לזוגיות נעשה במכללת "NLP Pro" כחלק מקורס ה- NLP Therapist במהלכו מכשירים תלמידים לטיפול בשיטת NLP לצרכים שונים- מקואוצ'ינג, דרך הנחיית קבוצות וטיפולים תודעתיים לעסקים.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.