לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לפרטים נוספים התקשרו 0747691073.

 

אנשים מנסים להתגבר על מכשולים מנטליים בדרכים שונות. עולם הטיפול והיעוץ הפך לרחב מאד ואנחנו יכולים לראות היום קבוצות תמיכה, סמינרים וחוגים מסוגים שונים. ישנם אנשים בינינו שהולכים לכל אלו ועדיין לא מצליחים ליישם את התאוריות על חייהם האישיים, אך בטרם ירימו ידיים, חשוב שיתנסו בפלטפורמות שונות של ייעוץ ולא רק בגישות שונות. כשאנחנו בוחרים בטיפול ומחפשים משהו שיתאים עבורנו, צריך לזכור שזה לא רק ההבדלים בין פסיכודינמיקה ופסיכואנליזה וגישות לטיפול רגשי נוספות, אלא גם הדרך בה ניתן להעביר כל אחת מהן.

קורס NLP

אימון אישי להצלחה

קואוצ'ינג היא שיטת אימון וייעוץ שהתפתחה בשנים האחרונות מתוך ההבנה שיש הבדל מהותי בין למידת תיאוריה ובין יישום פרקטי של הטכניקות שהיא מציעה ביומיום. קואוצ'ר, או מאמן אישי, הוא אדם שצמוד למטופל ומלווה אותו בהיבטים שונים בחייו, מאבחן את צדדיו החזקים והחלשים ואת ההשפעות של תחומים מסוימים על תחומים אחרים. קשרים לדוגמה בין הצלחה במערכות יחסים להצלחה בקריירה, או בין הצלחה בלימודים לבין אורח חיים בריא. קואוצ'רים מקצועיים מתמחים ביכולת לארגן זמן ואנרגיה, להציב יעדים ולעמוד בהם כחלק מאסטרטגיה רחבה יותר להצלחה. השיטות השונות בהם משתמשים קואוצ'רים כוללות את שיטת NLP, ראפור, CBT ועוד. היכולת של קואוצ'רים להתמקצע במספר גישות טיפוליות היא שהופכת אותם ליעילים עבור מספר מטופלים שכל אחד מהם יקבל יחס אישי ויעוץ ודרך אימון התואמת את אופיו וצרכיו.

מכללת "NLP Pro"

קורס אימון אישי ניתן למצוא לאנשים פרטיים ולעסקים כחלק מקורסי הכשרת מדריכי NLP של המכללה. הקורסים שואבים טכניקות מגישות שונות כגון פסיכודינמיקה, טיפולים קוגניטיביים התנהגותיים ומחקר מדעי המוח והתת מודע. מכללת "NLP Pro" מאמינה כי אימון אישי להצלחה מתבסס על היכולת של מאמנים להיות קשובים למטופליהם ולהתאים להם אימון ספציפי.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.