לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

התקשרו לפרטים נוספים, 0747691073.

 

אתם בעלי עסק עצמאי ורואים שהוא כבר כמה שנים לא מתפתח, אולי אפילו דועך. אנחנו נמצאים בעולם של שינוי מתמיד, שהטכנולוגיה בו מקדמת בקצב מסחרר, ויחד איתה גם השווקים השונים. אחת מההנחות הראשונות שבעל עסק עלול ליפול בהן, היא שהמוצר שלו כבר לא רלוונטי לשוק, אבל האם המשפט הזה בכלל רלוונטי? האם אנחנו תקועים עם המוצר שלנו והוא מה שמייצג אותנו? האם אנחנו יכולים לשנות אותו? או להשתנות בעצמנו? אולי זה בכלל לא השוק שהשתנה, אלא אנחנו שנסוגים לאחור.

קורס NLP

אנחנו המוצר של עצמנו

שיטת NLP היא שיטה טיפולית שמטרתה היא להתמודד בדיוק עם קשיים של רלוונטיות, עם היכולת של אדם להתמודד עם מצבים של שינוי. המציאות סביבנו משתנה תמיד, בין אם בפן העסקי או בין אם במערכות היחסים שלנו. הבן נכנס לגיל הנעורים, הבת עזבה לעיר אחרת בדירה משל עצמה, האישה החלה עבודה חדשה ועכשיו היא כמעט לא נמצאת בבית. לא חסרים שינויים בחיים והם תמיד יקיפו אותנו, השאלה היא אם אנחנו מסוגלים להסתגל, להשתנות. אחת מהנחות היסוד של לימודי NLP היא שכפי שנוכל בעסק שלנו למצוא מוצר חדש ונתח שוק חדש, כך נוכל גם אנחנו, למצוא בתוכנו את ה"אני" החדש. נלמד למנף את הקשיים בחיינו לשינוי דרמתי ולצמוח מתוך המכשול.

שיטת NLP במכללה טובה

כדי ללמוד NLP כמו שצריך, רצוי למצוא את אחד ממוסדות הלימוד האיכותיים ביותר. מכללת "NLP Pro" היא מהמכללות האיכותיות ביותר בישראל ותחת כנפיה ניתן לראות הצלחות רבות. מעסקים ועד אנשים שמצאו רלוונטיות ומשמעות ויכולות שתמיד היו להם, הם פשוט לא הכירו בהן. מכללת "NLP Pro" הוא מקום להבין בו, ששינוי הוא לא מדרון, אלא הזדמנות לטפס גבוה.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.