לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע נוסף ופרטים נוספים התקשרו 0747691073.

 

הורים רבים מתמודדים עם קשיים שונים בגידול ילדיהם. לפעמים מדובר בילד שסובל מהשמנה ולפעמים מילד עם קשיים חברתיים. ילדינו עלולים לא לענות על ציפיותינו בלימודים ולפעמים אנחנו עלולים להיתקל באלימות מצד ילדינו המופנית כלפי חבריהם לכיתה ואפילו אחיהם הקטנים. אם אתם מרגישים שאתם לא יודעים מה לעשות, לפני שאתם מגדירים את ההורות שלכם כ"כשלון", זה בדיוק הזמן לעצור הכול ולהבין שזה לגיטימי. הורות זה דבר נלמד והיום זה כבר לא בושה לקחת קורס הורות או ללמוד דרך כל פלטפורמה שהיא.

קורס NLP

שיטת NLP להדרכת הורים

אם שמעתם על NLP, אתם ודאי יודעים שמדובר באחת משיטות הטיפול המצליחות ביותר בעולם. ספורטאים רבים, כמו גם אנשים עסקים מצליחים ברחבי העולם משתמשים היום בטכניקות NLP אותן למדו בקורסים שונים. בבסיסה של השיטה עומדת ההנחה כי ביכולתו של כל אדם להצליח בכל תחום שירצה, תוך אימון תודעתי ושינוי שפת החשיבה שלו. לקורס NLP נרשמים אנשים שנתקלים במכשולים בתחומים שונים, וביניהם גם הורים רבים. אחד הדברים הנלמדים בקורסי NLP הוא שאין דבר כזה כשלון, אלא רק הזדמנות לצמיחה. אם הבנתם שמשהו לא עובד עד הסוף, ובחרתם בדרך האמיצה לטובת הילדים החשובים לכם מכל, זה בדיוק הזמן לצמוח יחד איתם ולעזור לכם ולהם, לסגל יחד דרך חיים חדשה, מלאה בהצבות יעדים ודהירה נחושה בדרך להגשמת המטרה.

מכללת "NLP Pro" בתל אביב

קורס הורות ניתן למצוא היום במספר מקומות בארץ, אך את אחד מקורסי ה- NLP להדרכת הורים הבולטים ביותר, ניתן למצוא היום במכללת "NLP Pro". מדובר בקורס אינטנסיבי של עשרים וארבעה מפגשים של ארבע שעות, אליהם מתלווים תרגולות ואימונים רבים, צוות מקצועי ומעטפת ייחודית שתקנה את הידע ואת הדרך להשתמש בו, בדרך להורות מוצלחת.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.