לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור NLP התקשרו 0747691073.

 

יותר מכל מעליותיו של המין האנושי, המעלה הגבוהה ביותר היא ביכולת ליצור תקשורת אינטלקטואלית ולפתח אמפתיה הדדית שתוביל להצלחה משותפת. אילולא ידענו לשתף פעולה באופן כל כך עמוק, כנראה שהמין האנושי היה תקוע עוד בתקופת האבנים והמקלות. עם זאת, לפעמים, על אף היכולת שלנו לנהל מערכות יחסים אפקטיביות במקומות העבודה שלנו, דווקא במערכות היחסים האינטימיות ביותר שלנו אנחנו מתנהלים בצורה כמעט פרימיטיבית. דווקא עם האנשים שיש לנו הכי אמפתיה אליהם ואותם אנחנו הכי אוהבים, במקום לדבר כמו בני אדם, אנחנו צועקים ומשתוללים.

קורס NLP

העולם דרך עיניו של האחר

אם תחליטו לעבור קורס NLP אחת מהנחות היסוד הבסיסיות אותן תלמדו היא כי המפה שונה מן השטח. הדרך שלנו לתעד את החיים דרך עינינו שלנו, היא בהכרח שונה מכפי שהחיים עצמם. בפשטות, ברוב המקרים בהם אנשים רבים, שניהם צודקים וגם אף אחד מהם לא צודק. מערכות יחסים שמתפרשות על פני שנים, כמו חברות טובה או זוגיות, הן בהכרח מערכות יחסים המתבססות על המון חוויות משותפות. ואת החוויות הללו, נחווה כל אחד בצורה שונה, שלעיתים, תיצור קונפליקט. באמצעות שיטת NLP, תלמדו כיצד לעצור את שקיעתם של היחסים, דרך היכולת להתבונן בסיטואציה מעיניו של האדם שאתם אוהבים.

קורס NLP מתאים לכולם

אין דבר חשוב יותר מלחזור ליהנות ממערכות היחסים שלכם, כי הן אלה שנותנות לנו את הערך שלנו בתור בני אדם. במכללת "NLP Pro" תלמדו כיצד להבין את ההבדלים בין מבני שטח ומבני עומק, ואת השפעותיה של התודעה שלנו על סינון האמת האובייקטיבית בסיטואציות בחיים. במכללת "NLP Pro" אנחנו מכשירים כבר שנים אנשים להתמודד עם קשיים במערכות היחסים ולחזור למסלול החיים הטוב והיעיל של תקשורת נעימה ומשותפת.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.