לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לשאלות ותשובות התקשרו 0747691073.

 

ישנם מקומות רבים בארץ בהם ניתן לעשות קורסי NLP. אנחנו יכולים למצוא היום קורסים בחיפה, בירושלים, ובדרום. בחירתו של קורס NLP מצריכה בדיקת פרמטרים רבים, וביניהם מחיר, אורך הקורס, איכותו על פי תוצאות הצלחה והמרצים בהם המכללה יכולה להתגאות. קורסי NLP איכותיים עולים לא מעט כסף, אך לא ניתן כמעט למצוא אדם שסיים אותם, ומרגיש שהתמורה לא הייתה שווה. בסופו של דבר מדובר במוצר שהוא, בפשטות, אנחנו וההצלחה שלנו. אז אם כבר הבנו שאנחנו לא מתפשרים על חיינו ועל המחיר שלנו, נותר רק לחשוב על מיקום.

קורס NLP

עניין של מיקום

קורסי NLP מתרחשים לאורך זמן, מדובר בקורסים שיכולים להתקיים במשך שלושה חודשים ואף יותר, חלקם מגיעים גם לחצי שנה. במהלך הקורסים נכיר אנשים שחלקם יהפכו לחברים טובים וחלקם אף לחברים שימשיכו איתנו לתמיד. אלו אנשים שנעבור לצידם שינויים מרחיקי לכת בחיינו. אנשים ניטרליים אותם נשתף בדברים אותם לא שיתפנו עם איש. החברויות הנוצרות בקורסים נל"פ במכללת "NLP Pro" מחזיקות שנים בין אנשים שנתנו זה לזה כתף ברגעים קשים. אם אנחנו מתחייבים להגיע לאותו מקום במשך כמה חודשים, כדאי שהמקום יהיה אטרקטיבי, וכשנחפש קורס NLP תל אביב יכולה להתגלות כעיר אידיאלית. מרכז התרבות והבילויים של ישראל יכול לשמש מעטפת מצוינת לביקור שבועי.

קורס NLP תל אביב

מכללת "NLP Pro" ממוקמת ברחוב יגאל אלון 123 בתל אביב, מרחק דקות הליכה ספורות ממרכז עזריאלי, תחנת הרכבת ומתחם שרונה. הגישה לעיר קלילה למדי ברכבת ומתחם שרונה מהווה מרכזי בילוי מהטובים ביותר בעיר. כשהולכים לקורס NLP, צריך לקחת בחשבון שמדובר בחוויה אינטנסיבית וארוכה במהלכה ייווצרו מערכות יחסים עם אנשים שלא תרצו להיפרד מהם כל כך מהר, ולעיתים תחפשו רק איך לבלות עוד זמן יחד.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.