לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לפרטים נוספים אודות קורס NLP לחצו כאן

 

לבירור פרטים על שיטות הלימוד התקשרו 0747691073.

 

כשאנחנו מחפשים אחר מוצר חדש לרכוש, מחיר יהיה מהדברים הראשונים שנבדוק. בין אם מדובר בשמפו, לחם או מכונית, סקר שוק הוא תמיד דבר מומלץ. אין כמובן להסיק שכדאי לבצע סקר שוק כדי לבחור את המחיר הזול ביותר בשוק, מי שתמיד מחפש את הזול ביותר, ימצא את עצמו מוקף בחייו במוצרים לא טובים שלא מספקים את הסחורה, או שצריך להחליף אותם מהר מאד. כשאנחנו מחפשים אחר קורס NLP מחיר הוא כמובן דבר שצריך לבחון אותו, אבל יותר מזה, צריך לבדוק את תוצאות המקום בו אנחנו בוחרים, כי מדובר פה במשהו שהוא קצת יותר ממכונית. מדובר בחיים שלנו.

קורס NLP

ללמוד שיטת NLP נכון

התחום הטיפולי הוא אחד מן התחומים הפרוצים ביותר היום, אנשים מביאים איתם שיטות מכל העולם. עם שמות שנשמעים לנו אקזוטיים וקסם אישי, מוכרים לנו שיטות טיפול מלאות במילים יפות ומעט מאד הצלחות מוכחות בשטח. להבדיל ממוצר פיסי שאפשר לעמוד על גודלו ואיכותו, אנחנו מדברים כאן במוצר שמטרתו לגרום לנו להוביל את חיינו להצלחה. שיטת אימון תודעתית שמטרתה לעזור לנו להתגבר על מכשולים פסיכולוגים ופיסים שמונעים מאיתנו הצלחות בתחומים שונים בחיינו. לכן, צריך לבחור מקום שמציג שיטה מוכרת שתפסה שם עולמי, כמו של שיטת ה- NLP המוכרת. ויותר מכך, צריך למצוא מקום כמו מכללת "NLP Pro" שלא רק משתמש בשיטה המוכרת, אלא גם משתמש בה נכון.


משמאל: חופית גנדי יצחק - מנכ״לית המכללה ומנחה בכירה בקורסים בפגישה עם תלמיד במכללה

אחד המקומות הפופולריים

בחיפוש אחר קורס NLP מחיר של חברות שונות נע באזור של כמה אלפי שקלים. כשאתם מחליטים ללכת על קורס שישנה את חייכם, זה לא המקום להתפשר בו. תמצאו מקום כמו מכללת "NLP Pro" שהכשיר כבר למעלה מ-1000 בעלי עסקים ולמעלה מ-10,000 תלמידים ומדריכים שונים, והתמורה למחיר שווה, ומוכחת בשטח.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.