לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור קורסים שונים התקשרו 0747691073.

 

איך מוצאים קורס NLP מומלץ בין כל המקומות שמכשירים היום אנשים בשיטה? זו שאלה מאד מורכבת שבנויה קודם כל מהשאלה- לאיזו מטרה אתם מחפשים לעבור NLP? ועל אף שגישתה של "מכללת NLP Pro" כי כל אדם צריך לעבור הדרכה בתחום, ולא צריך סיבה קריטית כדי להתחיל לנתב את חייך למקום בו אתה רוצה אותם, עדיין אנשים עושים נל"פ מסיבות שונות. יש מי שמחפש עבודה מנטלית לתחומים של אתגרים פיסיים כמו ספורטאים מקצועניים, ויש מי שמחפש לפתח תקשורת מחדש עם אדם שמערכת היחסים שלהם נמקה עם השנים.

קורס NLP

קורסים יעודיים

מלבד קורס NLP בסיסי, ניתן למצוא קורסים שונים ליעודים שונים. ישנם מקומות שמתמחים בטיפול בהתמכרויות, או באימון תודעתי שמטרתו היא טרנספורמציה פיסית. אנשים שרוצים להוריד משקלים ולסגל לעצמם אורח חיים בריא יותר בוחרים יותר ויותר בשיטת ה- NLP במקביל לאימונים הפיסיים שלהם. במכללת "NLP Pro" ניתן למצוא קורסים שלמים המתעסקים בהנחיית הורים לתקשורת נכונה עם ילדיהם. כמותם, ניתן למצוא גם קורסים המתחמים בשיווק אינטרנטי וקופירייטינג, קורסים להנחיות קבוצות וקורסים לניהול נכון של זמן, למי שמתקשה לנהל את סדר היום שלו. כמו כן, קורס NLP יכול להיות טוב לאנשים שונים בפלטפורמות שונות. יש מי שיעדיפו עבודה בקבוצות ויש מי שיעדיפו לעבור קורסים דיגיטליים בביתם בנפרד.

לעשות NLP כמו שצריך

מכללת "NLP Pro" היא מקום מצוין לבדוק אותו כשאתם מחפשים אחר קורס NLP מומלץ ואיכותיים. בין אם מדובר בקורס הראשוני או כשאתם מחפשים אחר קורסים ייעודים כגון הדרכת הורים ושיווק. רבים שעשו קורסי NLP במקומות אחרים הגיעו למכללה עם רצון להתמקצע ולעבור את ההדרכה מחדש טוב יותר. מדובר היום באחד ממרכזי ה- NLP המפותחים בישראל ותעודות ההצלחה שלו רבות.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.