לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

 לפרטים נוספים התקשרו 0747691073.

 

קיימות דרכים רבות לעשות לימודי NLP בימינו. החל מסרטונים ביוטיוב ועד לקורסים דיגיטליים מקצועיים, סמינרים למתחילים, קבוצות אימון למאסטרים, שיעורים פרטיים ועוד. חשוב לזכור שישנם גם ספרים רבים בתחום, חלקם מצוינים וחלקם פחות, אך אם נשים את ידינו על הספר הנכון, אנחנו נגלה כי ישנו ידע אדיר שיכול להתאים מאד למי שאוהב ספרים. את חלקם של ספרים אלו כתבו גם כמה מהמטפלים הבולטים ביותר בעולם וכשאנחנו מחפשים ספר NLP הם יכולים להיות התחלה מצוינת.

קורס NLP

סופרים מוכרים ותרגולות

אם אתם רק בתחילת הדרך, ספרים של ג'ון גרינדר וריצ'רד בנדלר יכולים להיות התחלה מצוינת. הרי לא מדובר רק בשניים מן המדריכים הבולטים בעולם, אלא גם השניים שגיבשו את השיטה בשנות ה- 70. ברחבי העולם ישנם עוד מדריכים רבים ובין השמות הבולטים תמצאו את מייקל הול, היידי הרון ועוד. אך לא מדובר רק בשמות מפורסמים שאמורים להניע את החיפוש שלכם. ספר טוב לא רק נכתב על ידי מדריך בולט, אלא גם נכתב בצורה שתדרוש מהקורא גם תרגול ולא רק קריאה. תעיינו ותקראו ביקורות, ותגלו אלו מהספרים לא רק מרצים לכם, אלא גם מציעים לכם אימון. NLP בראש ובראשונה זו שיטת אימון, ואימון שלא נבצע גם לבדינו במהלך היומיום, לא יהיה אפקטיבי דיו.

לא רק ספר NLP דורש תרגולות

במכללת "NLP Pro" אנחנו דורשים מתלמידינו לתרגל משבוע לשבוע וליישם על עצמם תרגולות שנלמדו בשיעור. על התלמידים להגיע לפחות ל- 80% מהשיעורים כדי לקבל הסמכה, ואנו מאמינים שהתמצאות אמיתית ב- NLP מחייבת אימון אינטנסיבי שייהפך בשלב מסוים לדרך חיים. גם אם תצטרפו לקורס שמתבצע במשך ארבע שעות מדי שבוע, לא די בזמן הפרונטלי לבדו כדי ללמוד NLP.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.