לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לפרטים נוספים ומידע על המכללה התקשרו 0747691073.

 

אחד מן התחומים המורכבים ביותר שמהווים משוכה של בני אדם רבים הוא ביצירת מערכות יחסים רומנטיות. רבים מאיתנו יכולים להעיד על עצמם, או על חבר קרוב, שהם בעלי יכולת מצוינת לתפעל מערכות יחסים בריאות ולשמר אותן, כשמדובר במערכות יחסים אפלטוניות. אבל עם זאת, דווקא כשאנחנו מגיעים לתחום הזוגי, אנחנו מגלים שמשהו עוצר אותנו מלפתח קשרים רציניים וארוכי טווח וגם כשנראה שהכול הולך כמו שצריך, לפתע הצד השני אומר לנו שהוא מרגיש שמשהו לא עובד, שזה לא מתפתח, וחותך. ואנחנו, מתחילתו של קשר אחד לקשר אחר, לא יודעים להסביר מה לא עובד.

קורס NLP

איך מוצאים זוגיות

לבני אדם שנדחים יש כמה נטיות להתמודדות עם חוסר ההצלחה ביצירת מערכת היחסים. חלקינו נאשים את הצד השני בטענה שזו כנראה בעיה אצלו, וחלקינו נאשים את עצמנו שמשהו אצלנו לא בסדר, ונתחיל לאבד אמונה בעתיד הרומנטי שלנו. זה בדיוק הזמן לחדש לשני סוגי האנשים- שניהם צודקים ושניהם טועים. ראשית, בצד הצודק, ייתכן מאד כי הבעיה בצד השני וייתכן באותה מידה שהבעיה באמת אצלנו. שנית, ובצד הטועה, אין זה אומר שמי מהם לא הפיך. גם אם הבעיה אצלנו, היא תמיד ברת שינוי, וגם אם הבעיה בצד השני, יש ביכולתנו לפתח אצלנו את היכולת להגיע אל ליבם החסום. אם תבחרו ללמוד סדנת NLP במכללת "NLP Pro" תגלו את כוחו של השינוי התודעתי על השינוי הפיסי, וכיצד בתת מודע שלנו ושל הסובבים אותנו חבויים חסמים רגשיים אותם אנחנו סוחבים שנים ומונעים מהרגשות שלנו ומערכות היחסים הכרוכים בהם להתפתח.

סדנת NLP מקצועית

מכללת "NLP Pro" היא מהמכללות הבולטות בארץ מזה שנים, עם למעלה מ-10,000 בוגרים שהצליחו לפענח חסמים תודעתיים, לשנות הרגלים ולהגיע להישגים והצלחה בתחומים שונים בחיים, מעסקים ועד למערכות יחסים.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.