לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע נוסף על נל"פ התקשרו 0747691073.

 

נלפ הוא מושג טיפולי שמקורו בשפה האנגלית- NLP. מדובר בעצם בראשי התיבות נל"פ שמשמעותן הוא ניתוב לשוני פיזי. שיטת NLP החלה את דרכה בשנות השבעים של המאה העשרים בארה"ב כששני החוקרים, ג'ון גרינדר וריצ'רד בנדלר, החלו מחקר שמטרתו הייתה למצוא את שיטת הטיפול האופטימלית ולבסס אותה באופן מדעי. הם לקחו ארבעה מן המטפלים הבולטים והמצליחים ביותר של אותם שנים, ותוך שראיינו את אותם ואת מטופליהם, הם החלו לאבחן מוטיבים טיפוליים שחזרו על עצמם ונשאו פרי, ואיגדו אותם לשיטה אחת.

קורס NLP

כוחה של התודעה

אנשים בכל רחבי העולם עוברים קורסים והכשרות ב- NLP. אם מדובר באנשים בתקופות משבר, או אנשים שפשוט רוצים לשכלל פרויקטים שונים בחייהם- מקריירה דרך הורות ועד לזוגיות. במהלך השנים, מרצים ומטפלים שהגיעו מתחומים שונים, אימצו את שיטת הנל"פ והסבו אותה לטובת תחומי המחקר והטיפול שלהם. בסיסה של השיטה, שנוגע לכל בני אדם, היא שעל ידי ניתוב הרגשות והמחשבות שלנו מתוך הבנה שהם סובייקטיביים ולא מוחלטים, אנחנו יכולים לבנות שפה תודעתית חדשה שלה הרגלים שונים ודפוסים חדשים. דרך אלה, נוכל ליצור תמורות ושינויים דרסטיים בהיבטים פסיכולוגיים ואף פיסיולוגיים בחיינו. מהתמודדות עם מחלות נפש כמו OCD ועד פתרון מחלות פיסיות כמו אלרגיות או מחלות נוירולוגיות.

נלפ בישראל

מדינת ישראל מאד התפתחה בשנים האחרונות בתחום ה- NLP עם מרכזים רבים שנפתחו בארץ. אנחנו יכולים לראות היום מקומות מצוינים כמו מכללת "NLP Pro" שבאמתחתה עברו כבר למעלה מ-1000 בעלי עסקים ומעל ל- 10,000 אנשים שהגיעו להצלחות מדהימות. בשילוב של קורסים דיגיטליים יחד עם קורסים אינטנסיביים וארוכי טווח באולמות מלאים, מכללת "NLP Pro" מציעה היום את אחת מן המעטפות המקצועיות ביותר ללימוד השיטה.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.