לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע על המכללה התקשרו 0747691073.

 

כשאנשים שואלים מה זה NLP אחת מן הטעויות הנפוצות היא בתשובה "שיטה טיפולית שגורמת לך להאמין שאתה מסוגל לעבור מכשולים". בפשטות, ששיטת ה- NLP אכן מתעסקת בעבודה עצמית ובהתמודדות עם מכשולים פיסיים ורגשיים. הבעיה היא שמדובר בשיטה רחבה הרבה יותר שלא מתעסקת באמונה, אלא בהבנה, ושניתן להסיק מתשובה כזו, שאנחנו צריכים להיתקל במכשול או משבר כדי להתנסות ב- NLP. האמת פשוטה הרבה יותר, אבל כדי להבין אותה, הדרך ארוכה ומפותלת.

קורס NLP

שיטה שממשיכה להשתכלל

NLP היא שיטה שראשיתה בארה"ב של שנות ה- 70 במחקר שבדק מוטיבים חוזרים בטיפולים של כמה מן המטפלים הבולטים ביותר של אותם ימים. מאז, שיטת ה- NLP לא מפסיקה להשתכלל ומתאימה את עצמה גם לתמורות החלות בחברה שלנו. במכללת "NLP Pro" לדוגמה, ניתן למצוא היום קורסי נל"פ להורים לעבודה עם ילדים, ששמים דגש על השימוש בטכנולוגיה והשפעתה הפסיכולוגית על ילדים ונערים בימינו. רבים מן המשתתפים בקורסי ההורים, לא סובלים ממשבר ביחסים עם ילדיהם, אלא רק רוצים לשכלל ולייעל את התקשורת שלהם עם בני דור שאורח החיים שלהם שונה לחלוטין ורובו נעשה על קרקע דיגיטלית. לקורס נלפ ניגשות גם חברות משגשגות שפונות לקורסים עסקיים כדי להעשיר את הכימיה הצוותית שתתפתח לכיווני חשיבה חדשים.

אז מה זה NLP

כדי להבין באמת את מהות השיטה, רצוי להתנסות באחד מן הקורסים. במכללת "NLP Pro" ניתן למצוא קורסים שונים ליעודים שונים. קורסים פיסיים עם מפגשים שבועיים, וקורסים דיגיטליים אותם ניתן לעבור בנוחות בבית. ואם בכל זאת להסביר מעט יותר, לא מדובר באמונה, כי אם בהבנה. שיטת ה- NLP פועלת על בסיס מחקרים פסיכולוגיים ומחקרי מוח כדי שנוכל להבין שיש פער בין הדרך בה אנו תופסים את המציאות, לבין איך שהיא באמת.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.