לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לפרטים נוספים התקשרו 0747691073.

 

יש הרבה סיבות בגללן הורים יבחרו לעבור לימודי הדרכת הורים בימינו. הילד מכור לסמארטפון, הוא מסתגר בחדרו, מגיב באלימות כלפי אחיו או סובל מהפרעת קשב וריכוז. אנחנו לא נולדים הורים, אלא נהפכים להורים והיום זה לא טאבו לבקש עזרה. שלב הילדות בחייהם של בני אדם הוא אולי השלב החשוב ביותר בבנייתם, ובשלב זה ילדים רבים צוברים טראומות ומסגלים לעצמם הרגלים ודפוסים בעייתיים שעלולים לרדוף אותם כל החיים. בשלב בו ניתן לעצב את אישיותו של אדם בצורה המשפיעה ביותר, אסור להקל ראש במצבם של ילדינו.

קורס NLP

הנחיית הורים במכללת "NLP Pro"

בעוד אנחנו נוטים להשקיע בעסקים ובקריירה שלנו, מערכות יחסים ומשפחה לעיתים נראות כמובן מאליו. היה כבר מי שאמר שאדם שייטיב להתייחס למערכות היחסים שלו כשותפויות עסקיות, יזכה לראות אותן משגשגות. אצלנו במכללה, אנחנו רואים את המשפחה כערך עליון, כמנגנון החשוב ביותר שהצלחתו חשובה יותר מאשר כל מפעל אחר בחיינו, והיא יכולה להשפיע רבות על היבטים אחרים בחיינו. דרך משפחה, נוכל ללמוד לתקן אזורים אחרים בחיים בהם חווינו כישלונות. הדרכת הורים בשיטת נל"פ נעשית באופן שרואה את המשפחה גם כפלטפורמה לפיתוח אישי, מתוך ניסיון לגרום להצלחה בחייהם של אנשים אחרים, ולא רק בחיינו. אם נדע להדריך את ילדינו לשליטה באיפוק בדחפים רגעיים אל מול השמנה ממנה הוא סובל, נרוויח כפליים- גם את הצלחתו של האדם החשוב לנו בעולם, וגם את הצלחתנו שלנו ביכולת לחולל שינויים.

לימודי הדרכת הורים

מכללת "NLP Pro" היא מכללת נל"פ היושבת בסמוך לעזריאלי שבתל אביב. בתור אחת מן המכללות המובילות ביותר בישראל, אנחנו מציעים קורסים שונים כגון NLP Therapist, קורסי כתיבה שיווקית, שיפור מיומנויות ניהול ועמידה בזמנים, וכמו כן, קורס הדרכת הורים שהפך מאד פופולרי בשנים האחרונות.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.