לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע נוסף התקשרו 0747691073.

 

לא צריך סיבה טובה כדי להתחיל לימודי NLP כמו שלא צריך סיבה טובה ללמוד חשבון, קריאה וכתיבה בילדות. אם לרגע נניח לכל השכלולים של השיטה שמדברים על קורסי הורים, קורסים עסקיים וקורסי תקשורת המיועדים לעולם המודרני והטכנולוגי בו אנחנו חיים, מדובר בשיטה בסיסית שכל אדם בעל תודעה צריך להתנסות בה. אנחנו לא צריכים להגיע למשבר כדי ללמוד איך להבין את משמעותם של הרגשות שלנו, ואת השפעתם הפסיכולוגי והפיסיולוגי על חיינו. כשם שכולנו צריכים לדעת לספור ולדעת לדבר, כך כולנו צריכים לדעת להרגיש ולתפוס את המציאות טוב יותר.

קורס NLP

מה זה בכלל NLP

שיטת NLP פותחה כבר לפני למעלה מ- 40 שנה בארה"ב והיא שיטה טיפולית שמטרתה ליצור שינוי ברגשות ובמחשבות ולרתום אותם כדי לסגל הרגלים חדשים ולהיפטר מדפוסים ישנים. באמצעותה, נתגבר על מכשולים בחיינו. NLP, או נל"פ בעברית, משמעותו "ניתוב לשוני פיזיולוגי". בשיטת הנל"פ מאבחנים את תפיסת המציאות של האדם על פי התקשורת האישית והבין- אישית שלו, ועל פי מושגים בהם הוא משתמש, ועומדים על הפער שבינם ובין המציאות. למילים ולמחשבות שלנו יש השפעה עצומה על היבטים פיסיים והשפעות נוירולוגיות. הרגשות שלנו יכולים לגרום לנו לפתח אלרגיות, תגובות פיסית טראומתיות ואף מחלות. באמצעות ניתוב לשוני נכון, נוכל לשנות את מערכת האמונות שלנו, הרגשות שלנו והמכשולים הפיסיים איתם אנחנו מתמודדים יומיום. מאלרגיה ועד התמכרות.

לימודי NLP במכללה

מכללת "NLP Pro" ממוקמת בתל אביב ובשנים האחרונות הכשירה למעלה מ- 10,000 אנשים להתמודד עם בעיות פסיכולוגיות ופיסיולוגיות במגוון תחומים שונים. ממערכות יחסים, דרך ספורטאים ועד לכשלים עסקיים. הנחת היסוד של "NLP Pro" היא כי כולם יכולים להצליח להתגבר על כל מכשול מולו הם ניצבים. השינוי מתחיל בנו.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.