לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

מה זה קורס NLP?


קורס NLP הוא בעצם קורס של דמיון מודרך בשיטה המיוחדת שפותחה בשנות השבעים של המאה הקודמת, על ידי שני מדענים ידועי שם, המתמטיקאי ריצ'ארד בנדלר והבלשן ג'ון גרינר. הלימודים בתחום נועדו עבור אלו מאיתנו המעוניינים לגלות את המפה הפנימית המקשרת באופן אסוציאטיבי בין החושים לבין הדימויים שלנו. הרעיון המרכזי העומד מאחורי השיטה הוא האמונה ביכולת האנושית לשנות את מבנה הקשרים האסוציאטיבים ובהתאם לכך להתפתח ולגדול.


קורסים דיגיטליים אונליין בתחום מתאימים עבור אנשים פרטיים, מוסדות וכל מי שמעוניין בשינוי של דפוסי חשיבה והתנהגות. בנוסף לכך, במכללות השונות ברחבי הארץ מתקיימים קורסים מקצועיים עבור אנשים שרוצים לשלב את השיטה במסגרת מקום העבודה שלהם. בהתאם לכך, הקורסים מתאימים עבור קשת רחבה של אנשי מקצוע מתחום הטיפול המעוניינים להרחיב את ארגז הכלים המקצועי.

 

כמה עולה קורס NLP

איפה לומדים קורס NLP ומה המחיר?


לימודי NLP מתקיימים במסגרת המכללות השונות ברחבי הארץ. המחיר עבור קורס NLP שונה באופן משמעותי בין מכללה למכללה בהתאם לתוכנית הלימודים ולהכשרה המוצעת. הדרך הטובה ביותר היא כמובן לבצע השוואת מחירים בין כל המכללות השונות ולבדוק את תוכנית הלימודים של כל מכללה.

NLP PRO לימודים והכשרה מעשית במכללת


מכללת אורין שפלטר עובדת כבר שנים רבות בשיתוף פעולה עם מכללת NLP PRO, אחת המכללות המובילות ביותר בארץ. מדובר בתוכנית לימודים מקיפה המתאימה במיוחד עבור אנשי מקצוע המעוניינים להתמחות בתחום. המכללה עובדת עם טובי המרצים בתחום ומספקת עבור הלומדים מסגרת לימוד רחבה, התומכת בהם לכל אורך התהליך. המטרה היא לעבור ביחד מסע משמעותי שבסיומו הלומדים יקבלו את כל הכלים המקצועיים הנדרשים לשילוב של הטכניקה במסגרת מקום העבודה שלהם.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.