לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

 לבירורים ותשובות לשאלות התקשרו 0747691073.

 

העסק משגשג והזוגיות מוצלחת והילדים כולם בדרך הטובה להצלחה. על פניו, מהצד נראה לכולם שפיצחתם את הדרך להצלחה. אבל בפנים, משהו עמוק מרגיש חלול, תקוע, מלא באנחות רווחה מתוסכלות וחסרות ביסוס. גם כשהכול עובד, וגם אם אתם בני חמישים וחושבים שכבר ראיתם הכול, זה לא אומר שאתם לא ראויים לשינוי. זה שהכול מתפקד לא אומר שזה לא בסדר שאתם מרגישים לא טוב. לרגשות ולמחשבות שלכם יש מקום חשוב לא פחות מכל תעודות ההצלחה הפיסיות שהבאתם במהלך השנים, ואם לא תטפלו בהם, מתישהו הם יתחילו לחלחל לעולם הפיסי.

קורס NLP

טיפול NLP מתאים לכולם

באולמות המלאים של מכללת "NLP Pro" תמצאו אנשים מכל הסוגים ומכל העיסוקים. בגילאים שונים, ממדינות שונות, אנשי עסקים, כמו מורים, מטפלים מענפים אחרים וספורטאים. מדובר באחת משיטות הטיפול הפופולריות היום, שתוצאותיה מרחיקות הלכת שיפרו את חייהם של אנשים רבים ברחבי העולם. בעברית נלפ- ניתוב לשוני פיסיולוגי, וכפי שמה, השיטה מתעסקת ביכולת של הרגשות והמחשבות שלנו לסגל תפיסות ודפוסים שיש להם השפעות קונקרטיות עלינו, פסיכולוגיות ופיסיולוגיות כאחד. אחת מהנחות היסוד ממנה יוצאת השיטה היא כי קיים הבדל מהותי בין המפה והשטח, בין איך שאנחנו תופסים את המציאות ואיך שהיא באמת. המדע היום יודע להגיד שלמעלה מ-95% מהמידע שלנו נאגר בתת מודע, כך שגם אם החיים מתנהלים מצוין ואתם בפנים חווים תסכול, לגיטימי שתחליטו לנבור בתת מודע שלכם ולגלה מה אתם אוגרים עמוק בפנים, בתפיסה שלכם, שאולי כבר לא מתכתב עם המציאות.

עכשיו זה הזמן

אף פעם לא מאוחר להתחיל טיפול NLP ולבטח כשאנחנו נמצאים בשנים המאוחרות יותר שלנו. מכללת "NLP Pro" מציעה שלל קורסים מגוונים להתמודדות עם מכשולים פיסיים ורגשיים, מתוך הבנה עמוקה כי אלה כרוכים זה בזה וראויים לטיפול דומה.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.