לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לפרטים המלאים אודות קורס NLP Pro - Therapist לחצו כאן

 

למחירי הקורסים התקשרו 0747691073

 

כשאנחנו מחפשים אחר טיפול NLP מחיר עלול להיראות לנו גבוה בתחילה. אנחנו לא רגילים להוציא סכומים של כמה אלפי שקלים על מוצר שאנחנו לא יכולים להרגיש אותו ביד. לפעמים בצדק. יש המוני מטפלים ברחבי העולם והיו כבר מי שהוציאו מאות שקלים למפגש עם פסיכולוג, רק כדי לגלות שמדובר באדם ששיטת הטיפול שלו כלל לא מתאימה לכם. לכן, בטרם אתם פוסלים מקום או בוחרים מקום על פי המחיר שלו, כדאי שתעשו סקר שוק קצרצר, ותבררו מה הקורסים כוללים.

קורס NLP

לא מפחדים להתחייב

במהלך השנים מכללת "NLP Pro" הפכה להיות לאחד ממוקדי הנל"פ המרכזיים בישראל. עם קורסים שמתמלאים במהירות שיא מהרגע שנפתחים וכבר 10,000 אנשים שלאורך השנים מילאו אולמות שלמים והגיעו לתוצאות נפלאות, ומדריכים מובילים שגדלו במכללה והם היום מהבולטים בישראל, המכללה בתל אביב הפכה למובילה בארצינו. את הביטחון של המכללה באיכות ההוראה שלה ניתן גם לראות דרך מדיניות ההחזרה הנוחה במכללה. באחד מן הקורסים הבולטים הלוא הוא ה- NLP Therapist, כל אחד שלא שבע רצון יקבל החזר כספי מלא אם יחליט לעזוב לאחר ארבעה שיעורים. עם שירות מצוין מצוות ההוראה שלנו, ומדיניות החזרה נוחה, במכללה אנחנו מכבדים את דרכו של כל תלמיד, ונדירים המקרים בהם אנשים משתמשים בזכות זו. ברבים מן המקרים, מגיעים למכללה בוגרי קורסי NLP אחרים שדווקא רוצים לשכלל את שלמדו ולהתמקצע אצלנו יותר.

טיפול NLP מחיר

מכללת "NLP Pro" היא אולי לא מהמקומות הזולים בשוק, אך היא גם איננה מתיימרת להיות כזאת. עם קורסים מקצועיים שפותחו במיוחד לייעודים ספציפיים, צוות הוראה מקצועי עם הצלחות מוכחות בשטח ושימוש בפלטפורמות דיגיטליות לתרגול נוח ומודרני, מדובר בתמורה שאין שנייה לה ושעליה אנחנו מתחייבים.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.