לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע נוסף התקשרו 0747691073.

 

בין אם ילדינו רק נולדו ובין אם הם עלו לכיתה א', או שהם במרכזו של מרד נעורים, אנחנו רוצים תמיד להמשיך ולתרום להתפתחות שלהם, ללוות אותם בכל שלב מסע עד שיהיו עצמאיים. למען האמת, הורות אף פעם לא נפסקת והדאגה והצורך שלנו להמשיך ולעצב את ילדינו תמשיך גם כשאלה יהיו הורים בעצמם. כשאנחנו הורים צעירים, אנחנו מחפשים דרכים רבות לעבור הדרכות הורים. כשנחפש הדרכת הורים מאמרים וספרים רבים יכולים להיות אופציה מצוינת כמו גם סרטי הסברה וקורסים אינטרנטיים. אבל דרך נוספת עליהם הורים רבים לא חושבים, היא דווקא בקורס NLP ובו טמונה כוחה של קבוצה.

קורס NLP

קבוצת הורים שעובדים יחד

קורסי NLP החלו להתגבש בארה"ב לפני כמה עשרות שנים והיום מדובר באחד מן התחומים הטיפוליים הנפוצים ביותר בעולם. עם הצלחות חסרות תקדים בכל הנוגע לגוף ונפש, מרצים בולטים הפכו למורים רוחניים ומכללות שלמות קמו בכל רחבי העולם. מלבד ספרים והרצאות, שיטת ה- NLP נלמדת באופן הנפוץ ביותר דרך קורסים קבוצתיים שמתרחשים אחת לשבוע. עם השנים, גילו מטפלים כי כוחה של קבוצה הוא מחייב ביותר ודורש מן התלמידים לתרגל ולהתאמן משום שמדי שבוע הם נמדדים יחד עם אנשים שמנסים לצלוח מכשולים דומים למכשוליהם. במכללת "NLP Pro" לדוגמה, אחד מן הקורסים הפופולריים ביותר שמתרחש בקבוצות ובאולמות מלאים, הוא דווקא קורס הדרכת הורים וילדים בו המכללה מתמתחת.

אימון להורים ולילדים גם יחד

אז כשאתם מחפשים לעבור הדרכת הורים מאמרים וספרים יכולים לתת תשובה מצוינת. אבל קורסים ככזה המתרחש בכללות כמו מכללת "NLP Pro" מציבים אתגרים שמטרתם לא רק לאמן את ההורים ביצירת תקשורת נכונה עם ילדיהם וגידולם, אלא גם בצליחת מכשולים בדרך להישגים בחייהם הפרטיים וחלומותיהם האישיים.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.