לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע ופרטים התקשרו 0747691073.

 

אנשים רבים שרק נהפכו להורים לראשונה, תוהים לעצמם כיצד עוברים הדרכת הורים לגיל הרך בצורה הנכונה ביותר. מכל הדברים שאנחנו מוכנים לטעות בהם בחיים שלנו, יש דבר אחד שבו אנחנו רוצים למזער טעויות ונזקים יותר מכל. יש היום המון שיטות והמון סתירות וכבר קשה לדעת מה נכון עד שלפעמים אנחנו פשוט מתייאשים. אז לפני שאתם מרימים ידיים מחיפוש הדרך הנכונה ומסגלים לעצמכם אמיתות כמו "תמיד הייתי טוב עם ילדים" או "אני סומך על האינסטינקטים שלי", תדעו שעל אף שייתכן ובאמת יש לכם את זה, שווה לרגע לבדוק במה מדובר.

קורס NLP

שיטת NLP

NLP- ניתוב לשוני פיזי, היא שיטת טיפול מהבולטות ביותר בעולם בחמישים השנים האחרונות. היא התחילה את דרכה בשנות השבעים של המאה העשרים במחקר שבחן את המטפלים בעלי נתוני ההצלחה הגבוהים ביותר בארה"ב, ועל בסיס מכנים משותפים בטיפוליהם, יצר מודל טיפול אולטימטיבי. השיטה עברה המון גלגולים במהלך השנים ומומחים שונים ניתבו אותה להתמקצעות בתחומים שונים כמו טיפול בגמילה, קורסים עסקיים לניהול חברות ופרויקטים, ואף קורסי הדרכת הורים שכמותם ניתן למצוא גם במכללת "NLP Pro".

הדרכת הורים לגיל הרך

בבסיסה של השיטה עומדת הנחת היסוד כי ביכולתו של האדם לחולל כל שינוי בו יחפוץ בחייו, מתוך הבנה כי המציאות לא בהכרח תואמת את הדרך בה הוא רואה אותה. התת מודע שלנו מכיל למעלה מ-95% מהמידע שצברנו במוחנו במהלך השנים, וביכולתנו לנווט אותו כדי לסגל לעצמנו יכולות חדשות. תוך שינוי השפה בה אנחנו משתמשים, נוכל לשנות דפוסים והרגלים שיכולים להשפיע על היבטים פסיכולוגיים ופיסיולוגיים בחיינו. את כל הכלים הללו ניתן ללמוד גם בכל הקשור להדרכת הורים במכללת "NLP Pro", תוך אימוץ כלים חדשים, בדרך להצלחה בכל הישג בו.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.