לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע נוסף אודות NLP התקשרו 0747691073.

 

עולם ה- NLP (נלפ) הוא עולם רחב עם היסטוריה שמתפרשת על פני כמעט חמישה עשורים ונדדה ברחבי העולם, השתכללה על ידי מומחים מתחומים שונים והתפצלה לגרסאות שונות. היום, גם מכללות וסמינרים המציעים לימודים ואימונים תודעתיים להצלחה, ומשתמשים בשמות שונים שמתיימרים להיות חדשניים ולהציג שיטה מקורית, מתבססים על NLP גם אם הם יודעים שהם עושים זאת וגם אם לא. לעיתים, יכול להיות שתמצאו את עצמכם מסיימים איזשהו קורס עם תחושה שגיליתם משהו חדש אך לא פיצחתם אותו. ייתכן מאד כי מדובר במרצה שמשתמש בשיטת נלפ באופן שטחי, בשילוב עם שיטות אחרות באופן שלא פוצח באמת.

קורס NLP

NLP שיטת שינוי תודעתי

השאלה היא, איך תגלו אם הדבר שמשך את תשומת ליבכם הוא NLP? ישנם כמה מונחים וטכניקות אותם שאבו מטפלים רבים מ- NLP ואותם תוכלו לזהות- הנחת היסוד כי העולם הוא אובייקטיבי אך פרשנותנו לעולם תהיה סובייקטיבית. הנחה זו שמקורה ב- NLP קוראת להבנתו של המטופל כי האמת שלו בהכרח לא מוחלטת וניתנת לפרשנות ולשינוי. כמו כן, ההנחה שבכוחו של כל אדם, להשפיע על המציאות הפיסית באמצעות תהליכים מנטליים. לתהליכים אלו קוראים "טרנספורמציה", ומדובר בשינויים מחשבתיים ורגשיים שמשפיעים על שינויים פיסיים ברמת התא, ויכולים לרפא מחלות שנוצרו בעקבות טראומות. נל"פ, משמעו- "ניתוב לשוני פיסיולוגי", שיטה המבוססת כולה על אבחון תפיסת מציאות דרך שפה, ושינויה על ידי אימוץ שפה חדשה וטרנספורמציה מנטלית ופיסית.

מכללת "NLP Pro"

מכללת "NLP Pro" היא מהמקצועיות בלימוד NLP שיטת האימון התודעתי. עם למעלה מ-10,000 בוגרים והמוני סיפורי הצלחה מדהימים, אנחנו מאמינים כי אין כישלון אלא רק צמיחה. כל אדם יכול לבנות לעצמו סולם ערכים חדש בכל גיל, וללמוד להעריך את עצמו נכון, ולהמשיך לטפס מעלה.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.