לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לפרטים נוספים על המכללה התקשרו 0747691073.

 

האינטרנט היום מוצף במידע שמגיע אלינו מגורמים מקצועיים יותר ופחות. עם כל הטוב שבנגישות האינפורמציה הגלובלית, יש קושי רב בימינו לברור אינפורמציה נכונה. ישנו משפט שאומר ש"האינטרנט הרג את היכולות להתווכח על עובדות" ושנותרנו היום עם היכולת רק להתווכח על הדעות שלנו. עם זאת, רבים מחזיקים היום באינפורמציה שגויה ולא סתם אחד המונחים שהכי עולים בכותרות בשנים האחרונות הוא ה- "פייק ניוז". מי שרוצה ללמוד למשל NLP, עלול לחשוב שכמה סרטונים קצרים ביוטיוב יכולים ללמד אותו. לעומת זאת, כדי ללמוד באמת NLP קורס הוא דבר הכרחי.

קורס NLP

התמדה ותרגול

שיטת NLP היא לא רק כמה סיסמאות מוטיבציה שנשמעות טוב כשמקריינים אותן על תמונות של ספורטאים ורקעים יפים בסרטון באינטרנט. מדובר בשיטה מלאה תרגולות שנלמדת לאורך מספר חודשים ובמקומות טובים ואיכותיים, מכשירה את מטופליה גם לטפל בעצמם. מדובר במפגשים שבועיים המלווים בקורסים אינטרנטיים הדורשים תרגולות המחייבות לצאת מאזור הנוחות ולהעז להתמודד עם המכשולים הרגשיים והפיסיים הקשיב ביותר לנו. מלימוד העברת דמיון מודרך מקצועי, דרך עמידה מול קהל, אתיקה של מטופל, אימון RPM ועוד. חשוב לציין שישנם גם קורסי NLP לא מקצועיים, שלא רק שהם לא יכולים להעשיר אתכם מעבר לסרטונים ביוטיוב, הם גם עלולים לפגוע בניסיונותיכם לשינוי. קורס NLP צריך לעשות במקום רציני שיש לו תעודות רבות להצלחה.

NLP קורס איכותי

מכללת "NLP Pro" היא מהמכללות הגדולות בישראל ללימוד השיטה. עם רזומה של למעלה מ- 10,000 איש שכבר עברו את הקורסים השונים, במכללת "NLP Pro" ניתן למצוא כל כך הרבה סיפורי הצלחה של מטופלים, ושל אלו שהוכשרו לטפל גם יחד. עם הצוות המקצועי ביותר בארץ והכשרה שמשתכללת כל הזמן, ניתן למצוא במקום קורסים שונים לייעודים שונים בדרך להצלחה.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.