לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לפרטים נוספים על NLP התקשרו 0747691073.

 

כשאנחנו נתקלים במושג NLP מה זה היא כנראה השאלה שתעלה בפינו. העולם היום רווי בשיטות טיפול. החל מסמינרים שבועיים, דרך קורסים באינטרנט ועד לכנסי ענק חד פעמיים, בחיפוש אחר שיטות טיפול להעצמה ולפתרון בעיות, אנחנו נשמע היום שמות שונים ומשונים, בעברית ובאנגלית, בגרסאות כאלה ואחרות. עם זאת, חשוב לציין כי גם אם מכללות וקורסים שונים מציעים שמות שונים, רבים מהם מסתמכים על שיטת ה- NLP מבלי לציין או להבין זאת.

קורס NLP

ראשית הדרך

תחילתה של שיטת ה- NLP הייתה בשנות ה- 70 של המאה ה- 20. החוקרים ריצ'רד בנדלר וג'ון גרינדר ניסו ליצור מודל המתחקה אחר הצלחתם של ארבעה מן המטפלים הבולטים ביותר בארה"ב. ביניהם ד"ר ויג'יניה סטיר שייסדה את תחום התרפיה והמשפחתית וד"ר מילטון אריקסון, אביה של ההיפנותרפיה המודרנית. תוך שימוש בראיונות וצילומים שערכו למטפלים ומטופליהם, בנדלר וגרינדר החלו לאסוף נתונים ולברור שיטות דומות בהם הארבעה משתמשים. מאלה יצרו את מודל ה- NLP הראשון, אותו פיתחו בשנים שלאחר מכן.

NLP מה זה

מי מאיתנו שמחפש לעשות קורס נלפ יכול למצוא במכללת "NLP Pro" את מבוקשו. מדובר בשיטה שמתבססת על הנחת יסוד כי שינוי מהותי בחיינו הוא קודם כל שינוי תודעתי. תת המודע שלנו מכיל למעלה מ-95% מהידע שלנו באופן לא מסונן, ואילו אנחנו חיים על פי המודע הסובייקטיבי שהוא רק 5%. אנחנו מניחים הנחות שגויות והן אלה שלעיתים גורמות לנו למחסומים בחיים. אם לצורך העניין נרצה לשפר הרגל מסוים כמו להפסיק לעשן, אנחנו קודם כל צריכים לאמן את התודעה להבין, כי אנחנו באמת מסוגלים וראויים לעשות זאת. מכללת "NLP Pro" הכשירה כבר למעלה מ- 10,000 אנשים, להבין את העוצמות הפנימיות שלהם.

 


*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.