לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע נוסף על המכללה התקשרו 0747691073.

 

כשאנחנו מתחילים ללמוד NLP מאמרים וספרים יכולים להיות דרך מצוינת כדי להכיר מושגים בסיסיים כמו מפה ושטח, מבנה עומק, וטרנספורמציה אל מול שינוי. מטפלים שונים כתבו במשך שנים ספרות עיונית בתחום וניתן למצוא ספרים מצוינים של אנתוני רובינס וריצ'רד בנדלר, וכמותם עוד רבים וטובים. כמו כן, למי שמחפש דרך נוספת להיכנס לעולם ה- NLP ועדיין לעשות זאת מרחוק, מוסדות כמו "NLP Pro" שהבינו את השינוי התרבותי שבצריכת התוכן בעידן הטכנולוגי, יצרו קורסים דיגיטליים שלמים שקורים כולם באינטרנט.

קורס NLP

כוחה של קבוצה

היתרון שיש למי שמחליט להיכנס לקורס דיגיטלי במכללה, הוא שאת השימוש במדיה הדיגיטלית, הרחבנו ב- "NLP Pro" גם לזירת הרשת חברתית. עם עמוד פייסבוק חי ומלא תקשורת, תוכלו לקבל תשובות לשאלות שיעלו במהלך הלמידה והתרגול. עם זאת, אנחנו עדיין מציעים שמתישהו בשלב כזה או אחר, תתנסו לפחות פעם אחת בחיים בקורס פיסי. סמינר כמו NLP Therapist שמתרחש בקבוצות במשך מספר חודשים במכללה, הוא אחד מן הקורסים הפופולריים ביותר בארץ שאנשים רבים בוחרים לעשות שוב ושוב מדי כמה שנים. כוחה של קבוצה הוא מיתרונותיו של האדם כמין על כדור הארץ, היכולת שלנו לתקשר את ההישגים שלנו ולבצע אומדן בינינו לבין קבוצה אליה התחייבנו, הופכים את שיטת NLP בקבוצה לאפקטיבית מאד.

דרך חיים

רבים שהוסמכו בתור מטפלים במוסדות אחרים ומרגישים כי משהו חסר בהכשרתם, מצטרפים גם הם לקורס שנהפך מפורסם בקרב חוגי ה- NLP בישראל בתור אחד מן המקצועיים בתחום. אימוץ נל"פ כדרך חיים הוא דבר שמצריך תרגול ולפעמים, כדי ללמוד לעומק NLP מאמרים וקורסים דיגיטליים יכולים להיות צעד ראשון מצוין, אך כוחה של קבוצה הוא דבר שקשה להתווכח עם תוצאותיו.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.