לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע על הקורסים התקשרו 0747691073.

 

כשאנחנו עושים קורס NLP לימודים במוסדות שונים יכולים להביא לתוצאות שונות בתחומים שונים בחיים. לא כולם לומדים נל"פ מאותן סיבות. יש מי שרוצה לשפר הרגלי למידה וארגון זמן ויש מי שרוצה לסגל לעצמו הרגלי אכילה חדשים ולשלוט באיפוק אל מול דחפים רגעיים. כמובן, ישנם קורסים כגון NLP Therapist אותו ניתן למצוא אצלנו (ודומים לו במקומות אחרים) אשר הם קורסים כלליים וטובים עבור כל אדם שרוצה שינוי בחייו, ולא דווקא בעלי ייעוד ספציפי. אך עם זאת, מי שלא רוצים או יכולים להתחייב לקורס אינטנסיבי וארוך, צריכים לחפש אחר קורסים ייעודיים, ולשים דגש בחיפושם במרצה המעביר את הקורס.

קורס NLP

פיתוח על ידי מומחים

שיטת ה- NLP פותחה בתחילתה כשיטה כללית המתאימה לכולם, מתוך הנחת יסוד גורפת כי בכליו של כל אדם מצויה היכולת לחולל שינוי בחייו, ולהוביל אותו להצלחה אותה הוא מחפש. אך עם השנים, הבינו מטפלים שונים כי ישנם אנשים שחייהם מתפקדים באופן טוב ברוב התחומים, וישנה רק סוגייה ספציפית אותה הם לא מצליחים לפצח. שיטת ה- NLP שהתגלתה כאפקטיבית במיוחד, החלה להשתכלל על ידי מאמנים ומטפלים שונים כבסיס ליעדים ספציפיים שונים. החלו לאמץ אותה מרצים לשיווק ומנהל עסקים, מטפלים זוגיים, מאמני כושר ופסיכולוגיים. במקומות שונים היום ניתן למצוא קורסים שונים וממוקדים, ובמכללת "NLP Pro" לדוגמה, ניתן למצוא קורסי קופירייטינג, קורסי הורות ועוד.

מרצים שהצלחתם מוכחת

אם מדובר באימון ספציפי של NLP לימודים איכותיים ניתן למצוא בקורסים אותם מעבירים מומחי נל"פ שגם התעסקו בחייהם בתחום הספציפי והגיעו להצלחה בתחומם. במכללת "NLP Pro" ניתן למצוא היום מרצים שבעברם ניהלו עסקים ופרויקטים משגשגים שמרצים על תחומים לא רק מהכרת שיטו נל"פ לעומק, אלא גם מהיכולת לנתב אותם ליעוד ספציפי, בו הצליחו בעצמם.

 


*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP Pro.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.