לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע נוסף התקשרו 0747691073.

 

בסדנאות ללימוד שיטת NLP אנחנו יכולים למצוא את כל סוגי האנשים. מאנשים שחיפשו דרך לפתח את הקריירה שלהם, דרך אנשים שהחליטו באמצע החיים להגשים חלום ועד לאנשים שרק רוצים להחיות מחדש את מערכת היחסים שהשגרה הוציאה ממנה את הריגוש. בסדנאות NLP נמצא גברים ונשים בכל הגילאים- מפנסיונרים ועד נערים. למי שמחפש פלטפורמה לעבודת NLP לילדים יגלה שהיום גם יש קורסים מותאמים, שמתמחים בהכוונת השיטה עבור עולם התוכן של צעירים ובני נוער.

קורס NLP

תרבות אחרת ופערי דורות

הטכנולוגיה סביבנו משתנה במהירות ואיתה גם התרבות. ילדים ונערים בימינו סגורים בחדרם, פחות מתורגלים ביצירת מערכות יחסים, מודדים את עצמם כל הזמן על פי הצלחתם ברשת החברתית, וגדלים כמכורים לפידבק. מנגד, מדובר בדור מבריק עם יכולות אנליטיות גבוהות ושליטה בטכנולוגיה שעולה על כל דור שלפניו. קצב התפתחות הטכנולוגיה ואיתה התרבות, יצרו פערים תרבותיים שכמותם לא נראו בטווח של דור אחד בין הורים וילדים, והורים רבים מרימים ידיים מגידול וחינוך ילדיהם. עם זאת, במכללת "NLP Pro" ניתן היום למצוא קורסים שמיועדים לילדים ולהורים. קורסים אלו יוצאים מנקודת הנחה שעם גישה נכונה, ניתן לעצב את התרבות שלנו מחדש, וגם של ילדינו, ולבנות יחד שפה משותפת שתהיה רלוונטית עבורנו ועבור ילדינו.

סדנת NLP לילדים ולהורים

אף פעם לא מאוחר לחולל את השינוי בכל אחת ממערכות היחסים שאנחנו מנהלים בחיינו, גם עם ילדינו. במכללת "NLP Pro" אנחנו מאמינים שפערי התרבות בין הדורות הם לא פתח לתהום שתפריד בין הורים וילדיהם. להיפך, אנחנו מאמינים כי מדובר בשוני ממנו יכולה לנבוע למידה הדדית שתקנה לכל אחד מהדורות יכולות חדשות ושפה חדשה, ותחולל שינוי בחייהם של ילדים ומבוגרים כאחד תוך אימוץ היתרונות של כל אחת מן התרבויות.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.