לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

הציבור החרדי בארץ הוא מיעוט באופן יחסי, אך הוא מאוד דומיננטי ומאוד שונה מהציבור הרחב. יש לו את האמונות שלו, את דרך החיים שלו, ובנוסף, גם את הצינורות המקובלים בהם נהוג לקבל הכשרה ולהתחיל להיכנס לשוק העבודה. המון חרדים רוצים וצריכים לצאת לשוק העבודה ולא יודעים כיצד לעשות זאת, גם בגלל החינוך שקיבלו וגם בגלל צורך פיזיולוגי וקיומי. לכן, חשוב לייצר לאנשים הללו כמה שיותר אופציות, על מנת שייכנסו לשוק העבודה, יתרמו ויקבלו שכר, עבור עצמם ועבור המשפחות שלהם.

האופציה של לימודים אקדמאים היא קיימת ויש חרדים שנכנסים לתוכניות שונות בתוך המכללות והאוניברסיטאות, אך בגלל שהרבה מאוד מהאנשים הללו נכנסים ללימודים כאשר הם כבר הורים, ישנו קושי מובנה שקשה לעיתים להתגבר עליו. לכן, בהרבה מקרים, התארים המקצועיים הם הרבה יותר נכונים, פשוטים ונוחים יותר מבחינה לוגיסטית. המכללה המקצועית של אורין שפלטר מציעה הכשרה מקצועית לחרדים במגוון רחב של מקצועות הקשורים לכלכלה כמו חשבונאות, ביטוחים, משכנתאות, שוק ההון ועוד, אשר יכולים להיות מאוד פרקטיים עבור אנשים עם ראש אנליטי. באורין שפלטר מציעים מסלולים לימודים קצרים, בשעות הערב ובימי שישי בבוקר, עם גישה נוחה ועם גוף שמבין אותם ואת הצרכים שלהם.

ברמה הגבוהה ביותר

באורין שפלטר מקבלים הכשרה מקצועית ברמה גבוהה ומגיעים מוכנים בצורה אבסולוטית למבחני הלשכה של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. מקבלים את כל החומר הכי עדכני מפי המרצים הטובים ביותר, והדבר החשוב – ניתן להמשיך ולנהל את חיי המשפחה והדת בצורה שהיא נוחה מאוד, ומתאימה לרוב הציבור החרדי. באורין שפלטר לא ממדרים אף ציבור ויכולים להעניק את השירות הטוב ביותר לכל מי שנכנס בדלת ורוצה לקבל הכשרה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר. אנו מציעים לימודים מעניינים ואפשרויות תעסוקה לחרדים, צרו עמנו קשר עוד היום לקבלת מידע.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.