לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורסים והכשרות מקצועיות מאפשרים לכם לרכוש מקצוע לעתיד בזמן קצר ללא כל תנאים מקדימים. במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים קורסים שונים בתחום הנדל"ן, המשכנתאות הביטוח ובתחומים רבים נוספים. אחד הקורסים המובילים של המכללה הוא ייעוץ משכנתאות המכין אתכם לעבודה במסגרת הבנקים או במוסדות פיננסים שונים.


יועצי משכנתאות מספקים שירות מקיף וכולל לאלפי לקוחות מדי שנה והם מאפשרים לזוגות צעירים רבים להגשים את החלום לקניית דירה. במסגרת קורס ייעוץ משכנתאות תלמדו על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק ותתנסו בכל החישובים הנדרשים באמצעות מחשבון משכנתא ומחשבון בדיקת זכאות. במסגרת ההכשרה שלנו בייעוץ משכנתאות, אנחנו מלווים אתכם לאורך כל הדרך ומעניקים לכם סט כלים עדכני לעבודה בתחום. בהתאם לכך, במהלך הלימודים תתלוו ליועץ משכנתאות בכיר בפגישה באחד הבנקים המובילים בארץ.

קורס הכשרה מקצועית

קורסים והכשרות מקצועיות בתחום הביטוח


במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים קורסים והכשרות מקצועיות בתחום הביטוח להכשרת רפרנטים וחתמי ביטוח אלמנטרי. במסגרת ההכשרה עבור רפרנטים וחתמי ביטוח תרכשו את כל הידע הנדרש לעבודה בתחום, ותתנסו פרקטית בעבודה תוך כדי לימודי ביטוח אלמנטרי.


רפרנטים אחראים על כל התפעול של משרדי ביטוח וסוכנויות והם מנהלים את כל התקשורת מול הלקוחות. חתמי ביטוח הם אלו המאשרים או שוללים את הפוליסות המוצעות לחברות הביטוח על ידי הסוכנים השונים. מדובר במקצועות מבוקשים מאוד אותם ניתן ללמוד בכמה חודשים בלבד.

מעוניינים להירשם ללימודים מקצועיים במכללה?


מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בתחום הביטוח והפיננסים עם מסלולי לימוד מקיפים עבור שורה ארוכה של תחומים מבוקשים. מעוניינים לקבל פרטים נוספים על מסלולי הלימוד והקורסים אצלנו במכללה? רוצים להירשם ללימודים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.