לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

אחת ההטבות הגדולות יותר שניתנות לאזרחים על ידי מדינת ישראל, לבטח בנקודת הזמן שהיא ניתנת, היא הפיקדון שלאחר השחרור הצבאי. לאחר השחרור, מקבל האזרח סכום כסף גדול שמתחלק לשניים – מענק ופיקדון. המענק הוא סכום כסף בגובה כמה אלפי שקלים שמתקבל מיד עם השחרור בצורת הפקדה לבנק, בעוד הפיקדון הוא סכום כסף גדול יותר, לרוב מעל ל-20 אלף שקלים, שמגיע עם כמה תנאים. למעשה, את הפיקדון אפשר לשחרר רק למען לימודים אקדמיים או מקצועיים, כשפדיונו בצורת מזומן מתאפשר רק כמה שנים לאחר השחרור. יש כמה אפשרויות לפדיון הפיקדון, אך אין ספק שאחת האופציות הפופולאריות היא הכשרה מקצועית.

משתלם מאוד להשתמש בפיקדון ללימודים פרקטיים שנותנים הכשרה מקצועית במימון המדינה ועוזרת להיכנס לשוק העבודה בקלות. לימודים על חשבון הפיקדון הצבאי תורמים לאנשים אשר רוצים להתחיל לעבוד בצורה מהירה, מחפשים תארים מעשיים שיעזרו להם לפקס את עצמם לקראת שוק העבודה. במכללת אורין שפלטר מציעים מגוון רחב של תארים מקצועיים בתחום הכלכלה, כאשר מסלול הלימודים הוא מהיר ואורך כשנתיים בלבד, כאשר בסופן ניתן לקבל הסמכה מלאה בכפוף למבחנים של משרד האוצר והלשכה לניירות ערך. במכללת אורין שפלטר מתאפשר שימוש מלא בפיקדון הצבאי, מבלי הצורך להוסיף תשלום נוסף עבור כל התואר וכך למעשה המדינה מממנת את התואר. מדובר ביתרון ענק עבור הרבה אנשים, שמחפשים דרך שהיא אינה דורשת תארים אקדמיים מלאים.

יתרונות מופלאים

כל אחד צריך לשקול ללמוד להכשרה מקצועית במימון המדינה. כמובן שיש אנשים שמעדיפים לחכות כמה שנים ולקבל כסף מזומן לחשבון הבנק, אך עם זאת, חשוב להתייעץ עם ההורים, המשפחה, החברים וגורמים מוסמכים כדי לראות את היתרונות המופלאים שבפדיון הפיקדון למען לימודים מקצועיים. חשוב להזכיר שזוהי הטבה נקייה ממס, במה שהופך אותה למתנה עצומה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.