לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

העבודה במשרדים ממשלתיים היא מושכת הרבה מאוד אנשים. במשרדי הממשלה יש יציבות, שכר גבוה, תנאים נוחים ולכן, הרבה מאוד אנשים מחפשים את הדרך לעבוד במשרדים כמו מע"מ, ביטוח לאומי ומס הכנסה. בכל המקומות הללו אמנם יש דרישה, אך קשה לעבור בדלת הכניסה מכל מיני סיבות. לכן, חשוב ללמוד מקצוע איכותי ומבוקש במיוחד כמו מפקח מס הכנסה על מנת שיהיה אפשר לבוא עם קורות חיים מרשימים ולהתקבל לעבודה איכותית, רווחית ועם מוניטין. מפקחי מס הכנסה הוא לבצע ביקורת לצרכי מס בתיקים שונים בהתאם לחוקים ולתקנות.

המפקח עוסק בעוד מספר רב של נושאים כמו ספירות מלאי בעסק, ביקורות צולבות, השוואות הון, שידור דו"חות ועוד מגוון רחב של אלמנטים שעוזרים לו להבין האם המס משולם כמו שצריך מאותה חברה או גוף. המפקח מקבל על עצמו הרבה מאוד אחריות, שכן הוא צריך לראות שהמדינה מקבלת את כל הכסף שמגיע לה וכי הגוף בצד השני אינו עושה פעולות כנגד החוק. התחום הוא מאוד מורכב וכולל גם אלמנטים של אומץ ויכולות טכניות ולכן הוא לא מתאים לכל אחד. אנשים אשר מצליחים להשתלב בתפקיד מפקח יכולים לעבוד גם מהצד השני – בחברות פרטיות אשר רוצות לוודא שהן מתעסקות עם נושא המס כמו שצריך ובלי חוסרים.

מקבלת עדיפות

כדי לעבוד כמפקח, צריך לעשות קורס מפקחים בצורה איכותית ובמקום הנכון. במקרה הזה, המקום הנכון הוא ללא ספק מכללת אורין שפלטר, שהיא המכללה המקצועית הטובה ביותר בישראל בתחום הכלכלה. המכללה מספקת קורסים ומסלולי לימוד בנושאים כמו משכנתאות, ביטוחים, מיסוי וייעוץ השקעות, והיא מציגה שורה איכותית של מרצים מהמעלה הראשונה. המכללה מציעה חווית למידה משודרגת, עם שיעורים בשעות נוחות, אפשרות ללמוד דרך האינטרנט וקמפוסים מאוד נגישים, ולכן היא מקבלת עדיפות על פני המתחרים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.