לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

הפרישה מחיי התעסוקה הם קשים עבור הרבה אנשים. מרבית האנשים עובדים במשך 50 שנים ומוצאים את עצמם מחפשים תעסוקה. יש אנשים שממשיכים להיות פעילים ואחרים שמעדיפים לטייל או לנוח. אם יש דבר אשר משותף לכל פנסיונר זה הצורך שלו בפנסיה איכותית שתכניס לו מדי חודש סכום גבוה בהתאם לרמת החיים שלו. פנסיה איכותית לא באה לבד ויש לעבוד למענה. יש צורך להיפגש עם יועצים פנסיונים ולהשתמש בכוח של אנשים כצרכנים על מנת להתמקח ולהשיג את העסקה הטובה ביותר שאפשר.

יועצים פנסיונים איכותיים יודעים לנתח את הלקוחות, לעזור במשא ומתן ובסופו של דבר להוריד בעלויות הנלוות של דמי הניהול ובריביות הגבוהות. עבודה טובה של יועץ פנסיוני יכולה לחסוך לאנשים הרבה מאוד כסף ולדאוג להזרמה חודשית גבוהה מאוד בגיל השלישי. הבנקים מחפשים אחר יועצים פנסיונים צעירים שכן הביקוש לנושא גדול. בחיפוש אחר ייעוץ פנסיוני בבנק דרושים אנשים שמקבלים הכשרה נכונה ואיכותית, וכאן נכנסת לתמונה מכללת אורין שפלטר. מכללת אורין שפלטר היא המכללה המקצועית המובילה בישראל בתחום הכלכלה, והיא מעניקה מסלולי לימוד וקורסים ייעודיים בנושא פנסיה לאנשים שרוצים להיכנס לתחום. אם אתם מתעניינים בלימודי ייעוץ פנסיוני, נשמח לתת לכם מידע אודות מסלולי הלימוד שלנו.

מסלול מקוצר

תחום הייעוץ הפנסיוני הוא תחום מבוקש ורווחי מאוד, והרבה אנשים שרוצים לעבוד בבנק רואים זאת ככרטיס כניסה איכותי. במכללת אורין שפלטר נמצאים בקשר רציף עם הגורמים הרלוונטיים ומדרבנים את הסטודנטים לצאת ולעבוד בתור סטאז'רים כבר בשנה הראשונה לתואר. למכללה יש שני קמפוסים מרכזיים – בחיפה ובתל אביב, ובשניהם יש גישה נוחה לתחבורה ציבורית ולבאים ברכב פרטי. בנוסף, המכללה מספקת תוכן איכותי, לימודים מקוצרים ופרקטיים, כיתות משודרגות ואת האפשרות ללמוד בשעות הערב ובימי שישי. בנוסף, יש גם אפשרות ללמוד מהבית שכן כל השיעורים מצולמים מועלים לאתר המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.