לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

החשיבה קדימה והתכנון הם חשובים בכל תחום, ובמיוחד בתחום הכלכלי. אנשים לא תמיד שמים דגש מרכזי על הנשוא של הפנסיה, אך חשוב מאוד לעשות כך. מרבית האנשים פשוט מפרישים כספים לפי החוק, ולפי ייעוץ של סוכני פנסיה שמגיעים עם מקום העבודה, ולא באמת חושבים על העניין לעומק. כדי למקסם את הרווחים, שווה להתייעץ עם יועץ פנסיוני איכותי, אשר יוכל למקסם את הרווחים כאשר מגיע זמן הפרישה. תפקידם של יועצים פנסיוניים הוא להעניק שירות חשוב לאנשים שרוצים להכין את עצמם לגיל השלישי, והם צריכים להגיע לתהליך הזה כשהם מוכנים לו בצורה מלאה.

הייעוץ הפנסיוני יכול לחסוך לאנשים הרבה מאוד כסף. לפנסיה יש הרבה מאוד מרכיבים, כמו דמי ניהול ואחוזי הפרשה, ויועץ טוב יכול בהחלט להביא את האינטרס של הלקוח קדימה. מעבר ללקוחות, יש הרבה אנשים שרוצים להיכנס לתחום הייעוץ הפנסיוני ולקבל מקצוע מכובד וכלכלי, ושוקלים היכן לעשות זאת. בנושא הזה, אין כל ספק שמכללת אורין שפלטר היא המכללה הטובה ביותר בארץ בתחום הכלכלה. אחד היתרונות הגדולים ביותר באורין שפלטר הוא בנושא הסטאז', כאשר כל הגורמים במכללה דוחפים את הסטודנטים לצאת ולעשות סטאז' עוד במהלך השנה הראשונה לתואר.

להוציא יועצים איכותיים

המטרה של המכללה היא להוציא הרבה מאוד יועצים איכותיים לשוק, ולגרום להרבה מאוד אנשים לקבל ייעוץ איכותי שיעזור להם לחסוך ולעשות כסף. מדובר על יועצים אשר עובדים בהרבה מקומות בארץ וכאשר מחפשים אחר יועץ פנסיוני חיפה וסביבתה יהיה אפשר לראות יועצים שיצאו מאורין שפלטר ומצליחים לעשות לעצמם שם. יועץ פנסיוני טוב הוא כזה שמחזיר את ההשקעה שניתנה בו, והוא גורם לרווח שגם אם הוא אינו מיידי, הוא כזה שמורגש היטב בשנים בהם נהנים מהפנסיה עצמה. אם אתם מתעניינים בלימודי יעוץ פנסיוני, אנו מזמינים אתכם לאורין שפלטר.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.